har midlertidigopholdstilladelse og vil flytte til sverige

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Sverige vs Danmark
Indlæg: 4
Tilmeldt: 07.02.2016 18:26:34

har midlertidigopholdstilladelse og vil flytte til sverige

Indlæg af Sverige vs Danmark » 07.03.2016 16:24:20

Hej alle sammen jeg har et par spørgsmål som jeg håber på at nogle af jer kan svarer på da jeg i alle disse år ikke har kunnet få et ordentligt svar nogen steder fra, jeg kom til danmark som 5 årig og er 32 den dag idag, men af en eller anden underlig årsag og mine forældres uvidenhed ikke opnået andet end en midlertidig opholdstilladelse som skal fornyes hver 3 år, ja jeg har boet her i danmark i 27 år og har kun opnået en midlertidigopholdstilladelse, og på grund af bøder osv så har jeg aldrig opnået permanent opholdstilladelse, så ville jeg spørger om der er nogen der ved hvad der skal til å jeg kan flytte til sverige og bosætte mig der og komme i arbejde så jeg kan opnå permanent ophold og senere henne svensk statsborgerskab derover da det med de nye regler er fuldstændigt umuligt at opnå dansk statsborgerskab... kan jeg godt flytte til sverige og dermed frasige mig mit danske opholdskort og starte forfra i sverige og en eller anden dag få min permanente opholskort derover ??

tusind tak for hjælpen

Chr. R.
Indlæg: 156
Tilmeldt: 02.02.2015 23:44:22

Re: har midlertidigopholdstilladelse og vil flytte til sverige

Indlæg af Chr. R. » 07.03.2016 18:35:22

Tjek for evt. svar her: posting.php?mode=reply&f=7&t=16886

Besvar