Hjælp!!!!

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
soso2011
Indlæg: 15
Tilmeldt: 05.09.2011 12:32:39

Hjælp!!!!

Indlæg af soso2011 » 17.03.2014 00:10:01

Hej AUg

Først vil jeg rose jer, for at hjælpe folk til at finde de bedst løsninger.

Min mand bor i libanon, han har søgt 28/11/2012 efter sveske national regler, han har været til interview, men det har jeg ikke endnu min sagsbehandler siger jeg skal vente da der er en lang kø.

Jeg kan ikke rejse ned og besøge min mand, så han har søgt om at besøge mig 21 dage og derefter rejse tilbage og vente. I fredags fik han afslag på besøg af den italienske ambasade i libanon, da man skal søge igennem dem når det er libanon man søger fra.
Svaret er at : de ikke kan se en grund til at han vil forlade sverige da hans kone altså mig bo der. Vi blev selvfølgelig ked af det , da det kun er 21 dage han vil være her og han har købt retur billet. I det jeg kigger ansøgning igennem kan jeg se at på min inbjuden ansøgning ikke har udfyldt dossier no. Altså vores fs nummer. Skulle jeg have gjort det? Nu kan han selvfølgelig klage over beslutningen, skal man så sætte dossier no. På at han kun vil på besøg da jeg ilke har mulighed for at rejse, og han har jo ansøgt om fs, men det har taget langtid vil gerne se min mand. Håber i vil svare mig om dossier no. Skulle have stået på og om det kan vende og dreje på deres beslutning.


Med venlig hilsen
Sarah

Besvar