Jeg er 26 år gammel født og opvokset i Danmark. Jeg har fundet en sød pige som jeg er blevet rigtig glad for.
Hun er i Danmark som au pair, og har været her i ca. ½ år. Hun kommer fra Filipinerne. Jeg mødte hende kort efter hun kom til Danmark.
Nu er det sådan at hun er blevet gravid, og hun bliver 23 år til September. Værtsfamilien er underrettet. Jeg ved godt ud fra disse
oplysninger er oddsene ret ringe. Men nu er det sådan jeg har en søn og en datter som jeg deles med min eks. kæreste. Dvs. jeg ser ham
hver anden weekend fra fredag til mandag han er 4 år, min datter som bor hos mig, ser sin mor i samme tidsrum, min datter er 6 år. Jeg
har læst om noget med særbørns reglen fra artikel 8 i Den Europæiske Menneskerettighedskonvention, at Danmarks
internationale forpligtelse til at beskytte retten til familielivet. Er det sådan at en sådan at særbørnsreglen vil kunne dispensere hende for
at være 24 år til at kunne opnå Familiesammenføring
Det mener jeg, samt at den dispenserer for alle krav ved undtagelse af proforma samt tvangsægteskab
Tja har talt med hendes værtfamilie, først var alt fint og godt men, dagen efter havde de snakket med integrationskontoret på kommunen

Hvad mener i vores chancer er?