Skilsmissen næsten i hus, hjælp.......

Her diskuterer vi praktiske og juridiske forhold omkring skilsmisser samt muligheden for, at en ægtefællesammenført kan blive i Danmark efter en skilsmisse

Redaktører: ZB, AUG Board

Hoppe
Indlæg: 16
Tilmeldt: 27.10.2011 09:43:52

Re: Skilsmissen næsten i hus, hjælp.......

Indlæg af Hoppe » 10.06.2012 15:09:44

kære afrika
Op med humøret og på med kamphandskerne,børnene er opvokset hos dig,myndighederne går efter børnenes tarv fortvivl ikke.
Så angående det de kone fortæller dig at hun kan i Tyskland,passer naturligvis ikke,den må du ikke hoppe på.Taler hun om det igen,må du være stor hjertet og sige
til hende at er det tilfældet er det dejligt for hende og hvis ikke er det bare ærgeligt,
at hun naturligvis er velkommen til at komme og besøge børnene,når I har været
i Statsforvaltningen og de har opsat nogle regler og rammer om hvordan det skal forgå,smil venlig mens du fortæller hende dette,træk så vejret dybt ,gå ind til dine børn og give et stort knus,sig så til dig ,alt bliver okay.
Mange gode ønsker for dig og dine børn.knus Hoppe

Afrika
Indlæg: 49
Tilmeldt: 25.10.2008 19:52:55

Så har jeg fået skillmissen og børnene

Indlæg af Afrika » 18.12.2013 01:12:26

Hej ÆUG, nu er det næsten slut,

jeg har længe tænkt over mine børns fremtid og skriver nu dette indslag. Jeg er lige (3 md) siden vendt hjem sammen med mine børn fra afrika. inden jeg kom hjem var der endnu problem med konen, vi blev skilt og hun skkrev under på skilmissen papiret samtidige blev vi enig om at jeg skulle rejse til Denmark med børnene og skule så derefter tilbage til afrika.

Men da vi ankom til Denmark og jeg ville lave pass til børnene (de kom heroppe på et midddlertidig pas) skulle hun sende mig et brev på at hun gav tiladelse til at jeg lavede pass til børnene(vi har fælles mundighed)

Hun nægtede at gøre det ogg hun sagde at hun var ligeglad om jeg ikke kom tilbage med børnene og hun vile selv komme til Denmark og passe dem.

Det resulteret i at jeg blev enig med mig selv og den myndighed som har haft vores sag dernede at det nok var bedst at jeg blev her i denmark med børnnene da de frygter at hvis jeg kom tilbage ville hun sandsynliggtvis igen skabe mere problemmer for både mig og såvel mod børnnene.

Jeg selv ved og har gang på gang oplevet at hun bruger børnnenne som nogle værktøj,

Nu bor mig og børnene her og de er begyyndt i børnehave og håber nu at de kan få langt om længe den fred de har brug for( de har ikke haft det nemt dernede )

Nu sidder jeg og venter på at der kommer en reaktion fra hende men der ikke sket noget hun har ikke vist nogen som helst interresse for om børnene er kommet tilbage eller hvorfor de ikke er kommet tilbage.

Hvad er chancen at hun kan komme og tage dem fra mig? og er der nogen som kan sige hvad hun pønser på, hun er meget udforsigeligt og er dygtigt til at opdigte historie, det som bekymre mig meget er den fred børnene nu langt om længe har fået

hun kommer og ødelægger den, jeg er i gang med at søge fuld forældremyndighed over børnene, hvis jeg kan jeg få det så har jeg slet ingen problem med at vi på en eller andet måde kan aftale hvordan og hvorledes hun kan se børnene når hun gerne vil se dem, for i øjeblikket har hun ingen interesse i dem(har stort set ikke haft det).

håber at i kan komme med noget så jeg kan falde til ro,

hilsen afrika

Besvar