Pleaseeeeeee hjælp i kommer i min aften bøn, jeg har virkelig bruge for hjælp:-(

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Snow26
Indlæg: 73
Tilmeldt: 17.05.2017 11:07:02

Pleaseeeeeee hjælp i kommer i min aften bøn, jeg har virkelig bruge for hjælp:-(

Indlæg af Snow26 » 25.02.2019 09:24:36

Hej allesammen
Jeg skal søge eu opholdskort til min ægtefælle imorgen gennem Migrationsverket i Malmö for første gang. Min ægtefælle har fået visum nu tredje gang og er hos mig og visum udløber først 31 marts 2019. Men vi vil søge opholdstilladelse allerede .
Det jeg vil spørge jer om er at jeg gerne vil tegne privat sundhedsforsikring til min ægtefælle, jeg arbejder fuldtid i dk og har blå eu kort samt særligt sundhedskort, men læst ind på forum her fornydig , at det åbenbart ikke er nok til at dække ægtefæller som ikke er eu statsborger.
Derfor skal der tegnes privat forsikring. Jeg vil self søge eu blå kort til min ægtefælle ,efter vi får kvitto fra Migrationsverket alligevel, men vil også købe / tegne privat forsikring for en sikkerhedsskyld , hvis de nu ber om dette Migrationsverket eller Skatteverket. Så ønsker jeg at den er klar , måske kommer de aldrig til at be om den, og min penge går i tabt måske, men det er okay. Jeg vil ikke have stress og vil ikke have at de sender et orienteringsbrev til mig og ber om en privat sundhedsforsikring indenfor 2 uger , hvor det udløser mega stress hos os. Dem der har tegnet privat forsikring hos Cigna og fået den godkendt hos Migrationsverket og Skatteverket , kan de fortælle mig hvilken af dem jeg skal vælge for der er 3 typer at vælge mellem hos Cigna forsikring. Der er Silver , Gold og en tredje som jeg ikke kan huske lige nu.
Tak på forhånd allesammen

skaanebo
Indlæg: 12137
Tilmeldt: 09.06.2007 19:00:10

Re: Pleaseeeeeee hjælp i kommer i min aften bøn, jeg har virkelig bruge for hjælp:-(

Indlæg af skaanebo » 25.02.2019 14:44:44

Silver burde være tilstrækkelig

Snow26
Indlæg: 73
Tilmeldt: 17.05.2017 11:07:02

Re: Pleaseeeeeee hjælp i kommer i min aften bøn, jeg har virkelig bruge for hjælp:-(

Indlæg af Snow26 » 26.02.2019 23:08:08

Skaanebo
Silver er det cigna forsikring ?


Besvar