Advokat til Familiesammenføring efter danske regler

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Martin_sunds
Indlæg: 1
Tilmeldt: 20.04.2018 12:10:26

Advokat til Familiesammenføring efter danske regler

Indlæg af Martin_sunds » 20.04.2018 12:18:13

Hej allesammen

Vi vil snart søge om familiesammenføring efter danske regler og ønsker at finde en god advokat til at sikre, at vi indlevere den bedst mulige ansøgning. Er der nogen her hos ÆUG, der har nogle gode referencer?

Jeg er dansk statsborger og min kone er fra et land udenfor EU. Vi ønsker kun en advokat til at tjekke vores ansøgning før vi sender den ind, og i værste tilfælde hjælpe os med en appel, hvis ansøgningen skulle blive afvist.

Jeg håber I kan hjælpe os.

Bedste hilsner

gambler
Indlæg: 422
Tilmeldt: 16.01.2017 09:50:07

Re: Advokat til Familiesammenføring efter danske regler

Indlæg af gambler » 20.04.2018 14:41:45

spild af penge, dels er det ikke så svært...hvis der mangler noget bliver du bedt om at eftersende det

ansøgning bliver kun afvist hvis i IKKE opfylder alle krav

Jacjac
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16.01.2017 22:36:23

Re: Advokat til Familiesammenføring efter danske regler

Indlæg af Jacjac » 21.04.2018 16:31:36

Hvis i vælger at bruge en advokat, så sørg for at få en ordentlig advokat, og pas på med hvem og hvilket firma i vælger. Det er adskillige som yder juridsk hjælp med henblik på familiesammenføring, men ikke nødvendigvis er hverken advokat eller uddannet jurist.

Når det er sagt, er det nok sjældent nødvendigt at bruge en jurist/advokat. Måske hvis i på forhånd kan se at jeres sag kan blive kompliceret. Der kan nok også være noget tryghed i en faglig person som fortæller at ansøgningen nok skal blive godkendt.

Hvis jeres sag er rimelig ligefrem, så kan man sagtens håndtere det ved at benytte ÆUGs forum her.

Held og lykke :-)

Besvar