Juridiske konsulenter - familiesammenføring

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Jacjac
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16.01.2017 22:36:23

Re: Juridiske konsulenter - familiesammenføring

Indlæg af Jacjac » 19.03.2018 09:16:35

Opslaget lugter af ren reklame.

Hvordan kan du have erfaring med at benytte firmaet, hvis du selv benyttede et andet da i blev familiesammenført?
Ydermere er det lidt suspekt at din bruger har ét opslag.

Prisen er fordi de er konsulenter, og nok hverken jurister eller advokater. Når det er sagt, kan de selvfølgelig stadig være yderst kompetente.

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Juridiske konsulenter - familiesammenføring

Indlæg af mh1 » 19.03.2018 14:25:54

Du har ret, Jacjac.

Enhver kan kalde sig juridisk konsulent, uden så meget som nogen sinde have været indskrevet på jurastudiet, endsige have bestået et fag. De omtaler da heller ikke sig selv som jurister, så det er de formodentlig ikke.
mh
Rådgiver for ÆUG

JamTheDane
Indlæg: 68
Tilmeldt: 27.04.2014 19:02:59

Re: Juridiske konsulenter - familiesammenføring

Indlæg af JamTheDane » 19.03.2018 16:42:55

Tja, godt nok ikke nogen jeg ville stole på. Hjemmesiden er oprettet den 12/3 2018, og førstegangsposteren her anbefaler dem, de skal godt nok have nogle gode forbindelser hos US hvis de har kunne få hjulpet nogen på 4 dage (da posten er fra 16/3) :)

iskandina
Indlæg: 24
Tilmeldt: 10.01.2017 22:45:06

Re: Juridiske konsulenter - familiesammenføring

Indlæg af iskandina » 21.03.2018 22:52:17

Familiesammenføring2 skrev:
16.03.2018 18:25:13
Kære Alle

Der er et nyt firma ved navn Juridiske-konsulenter (søg på facebook), som er super dygtige til sit arbejde og møder sine klienter med den aller højeste service. De tager ikke en bondegård for at lave sagerne ligesom f.eks mange andre juridiske firmaer gør. Jeg kan varmt anbefale dem, de er hel ny på arbejdsmarket, men de er virkelig kompetente. Jeg skriver dette, da jeg selv skulle familiesammenføres med min mand. Vi valgte nemfamiliesammenføring til at hjælpe os med at ansøge og rådgive mv. Det blev rigtig dyrt, og jeg blev ikke altid mødt med venlighed fordi jeg ringede tit efter deres mening.


De varmeste anbefalinger


Susanne Nielsen
Jeg er selv kunde dette Juridiske konsulenter...
Lige så snart når du har betalte for hvad du har aftalte for pengene,så de er fulstændige lige glade med ...
De tager ikke telefon når du ringer...du får bare sms .... :roll:
Det er fuldstændig spild af pengene...

Besvar