Hjælp til skilsmisse i Tyrkiet

Her diskuterer vi praktiske og juridiske forhold omkring skilsmisser samt muligheden for, at en ægtefællesammenført kan blive i Danmark efter en skilsmisse

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Trinebal
Indlæg: 3
Tilmeldt: 11.01.2018 08:03:33

Hjælp til skilsmisse i Tyrkiet

Indlæg af Trinebal » 11.01.2018 12:55:38

Hej
Jeg har et problem med min skilsmisse fra min x mand fra Tyrkiet håber du kan fortælle mig om han taler sandhed da jeg ikke har en jordisk chance for at vide om dette er rigtigt.

Min x mand og jeg blev skilt i dk i april 16 men da jeg har en ny kæreste og på sigt ønsker at blive gift igen, skal jeg gerne skilles i Tyrkiet også.
Jeg har fået fortalt flere steder fra at vi begge skal tage på den tyrkiske ambassade og lave en fuldmagt til hver vores advokat samt sende vores danske skilsmisse papir til advokaten, som så kan oversætte og legalisere vores papir og så vil føre vores sag.

MEN min x mand insistere på at han har advokat og han nok skal klare det hele og jeg bare skal skrive under når jeg får nogle papir fra hans advokat.. og selvfølgelig betale min del af det.

Kan det passe at en advokat kan klare hele sagen i Tyrkiet ? Jeg stoler ikke rigtig på hvad min x mand siger da han samtidig bliver meget aggrasiv når jeg siger at jeg ikke vil skrive under eller betale til noget jeg ikke ved hvad er.

Han siger at det er noget nyt at man bare kan gøre sådan og så er det ikke så dyrt.

Mvh Trine

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Hjælp til skilsmisse i Tyrkiet

Indlæg af mh1 » 11.01.2018 19:54:08

Se svar i anden tråd.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar