Rejsebureau i Kina (scum?)

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
RtG54
Indlæg: 4
Tilmeldt: 18.09.2017 20:11:22

Rejsebureau i Kina (scum?)

Indlæg af RtG54 » 18.09.2017 20:33:42

Hej, jeg er komplet nye her i forumet. Er der nogen som har hørt om et rejsebureau i Kina som hedder
" Aero Mass Travel Tours Ltd" ?
Jeg har en skype veninde(filippiner) som jeg har haft kontakt med i længere tid, Jeg ville egentlig indbyde hende på besøg men,
WesternUnion satte bremserne i og siger der er mulig "scum". Nogen der ved hvordan man finder ud af om firma er god eller dårlig.

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Rejsebureau i Kina (scum?)

Indlæg af mh1 » 19.09.2017 19:58:56

Jeg har prøvet at google det, og får ingen hits. Det samme har WU måske gjort, og derfor konkluderet at det nok ikke eksisterer.

I øvrigt: send ALDRIG penge til en billet til én du ikke kender personligt.

Og i dette tilfælde kan du glemme alt om at hjælpe pigen til at få visum, da I ikke har mødt hinanden i virkeligheden, da Filippinerne er i gruppe 3:

"For at give visum til kærester – herunder ansøgere, der ønsker at indrejse i Danmark for at indgå ægteskab skal det dokumenteres, at parterne har haft et sædvanligt forudgående kendskab til hinanden i kraft af et fast kæresteforhold. Dette indebærer, at både ansøger og vært er ugifte eller fraskilte, at parret har mødt hinanden personligt, og at de har set hinanden inden for det seneste år. Hvis parret kun kender hinanden gennem telefonisk, skriftlig eller online kontakt får ansøger afslag på visum."

Det er ligemeget, om formålet med besøget kun er besøg, og ikke ægteskab. Hun vil få afslag.
mh
Rådgiver for ÆUG

skaanebo
Indlæg: 12137
Tilmeldt: 09.06.2007 19:00:10

Re: Rejsebureau i Kina (scum?)

Indlæg af skaanebo » 19.09.2017 20:43:37

Ja, hvis du er interesseret i at møde hende, er det dig, der skal rejse til Filippinerne, ikke omvendt!

Besvar