SØGER LEJLIGHED (HELSINGBORG, MALMÖ)

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Jebr
Indlæg: 29
Tilmeldt: 19.05.2017 18:22:33

SØGER LEJLIGHED (HELSINGBORG, MALMÖ)

Indlæg af Jebr » 19.05.2017 18:32:38

Hej alle

Jeg giver det lige et forsøg, og smækker en ''annonce'' op herinde!

Jeg søger en lejelejlighed, da jeg skal flytte med min kone til Sverige i omkring 4-5 måneder. Tanken er ikke at blive boende i Sverige.

Jeg har skrevet Helsingborg og Malmö, men er selvfølgelig også åben for andre muligheder (så længe det er pendlervenligt).

- Overtagelse senest August (gerne tidligere)
- Minimum 2 værelser
- Maks 6000 SEK/md.
- Forholdsvis tæt på enten Helsingborg havn eller Øresundsbroen, da jeg studerer og arbejder i Danmark.

På forhånd tak :)

Iram22
Indlæg: 11
Tilmeldt: 02.10.2015 16:29:45

Re: SØGER LEJLIGHED (HELSINGBORG, MALMÖ)

Indlæg af Iram22 » 21.05.2017 22:53:01

Du kan prøve at kontakte primeliving hvis du er studerende.

Jeg har selv fået en 2 værelses bolig gennem primeliving. Det er i Oxie (meget tæt på Malmø).

Jebr
Indlæg: 29
Tilmeldt: 19.05.2017 18:22:33

Re: SØGER LEJLIGHED (HELSINGBORG, MALMÖ)

Indlæg af Jebr » 25.05.2017 19:37:31

Iram22 skrev:Du kan prøve at kontakte primeliving hvis du er studerende.

Jeg har selv fået en 2 værelses bolig gennem primeliving. Det er i Oxie (meget tæt på Malmø).
Hej :)

Mange tak for dit svar, og tak for tippet!

Jeg har forsøgt at ringe til dem, men deres udlandsafdeling var lukket. I dag kan jeg ikke få fat i dem, så jeg prøver snarest igen.

Men det lyder bestemt interessant :) Hvor mange kvm er 2-værelses hos dem, og hvor meget betaler man per måned?

hanna
Indlæg: 44
Tilmeldt: 27.10.2009 18:27:17

Re: SØGER LEJLIGHED (HELSINGBORG, MALMÖ)

Indlæg af hanna » 16.07.2017 21:31:43

Hejsa. Jeg har sendt dig en pb. /Sara
Jebr skrev:Hej alle

Jeg giver det lige et forsøg, og smækker en ''annonce'' op herinde!

Jeg søger en lejelejlighed, da jeg skal flytte med min kone til Sverige i omkring 4-5 måneder. Tanken er ikke at blive boende i Sverige.

Jeg har skrevet Helsingborg og Malmö, men er selvfølgelig også åben for andre muligheder (så længe det er pendlervenligt).

- Overtagelse senest August (gerne tidligere)
- Minimum 2 værelser
- Maks 6000 SEK/md.
- Forholdsvis tæt på enten Helsingborg havn eller Øresundsbroen, da jeg studerer og arbejder i Danmark.

På forhånd tak :)

Besvar