Har brug for hjælp!

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Glennseema8689
Indlæg: 9
Tilmeldt: 05.04.2017 16:54:10

Har brug for hjælp!

Indlæg af Glennseema8689 » 26.04.2017 18:13:22

Har lige læst at hvis man har haft beskyttet adresse, så kan man ikke få familie sammenføring før efter 3 år? er det korrekt ??
jeg fik det ved en fejltagelse ville bare lave hemmelig adresse men fik krydset af 2 steder uden helt at se hvad det var.. kan det virkelig passe at min kone skal tage hjem imens hun er gravid fordi at vi bliver afvist PGA en dum fejl jeg har lavet??
vi opfylder alle andre krav..... kan det være sandt?

slettede hurtig min beskyttelses status, efter jeg fandt ud af det i skolen at mit fornavn var blevet byttet med mit efternavn.

HER ER HVAD JEG HAR LÆST :

Personer med midlertidig beskyttelsesstatus

Når en person i Danmark har fået midlertidig beskyttelsesstatus efter udlændingelovens § 7, stk. 3, er det normalt først muligt at opnå familiesammenføring, når vedkommendes opholdstilladelse er forlænget efter 3 års ophold.

Det vil kun være muligt at opnå familiesammenføring, inden der er gået 3 år, hvis det følger af Danmarks internationale forpligtelser. Danmarks internationale forpligtelser vil dog normalt ikke tale for, at der kan opnås familiesammenføring inden for de første 3 år. Dette gælder for alle familiemedlemmer, som søger om familiesammenføring med en person i Danmark, der har midlertidig beskyttelsesstatus.

Jacjac
Indlæg: 83
Tilmeldt: 16.01.2017 22:36:23

Re: Har brug for hjælp!

Indlæg af Jacjac » 26.04.2017 18:56:40

Hej,

Der er ingen grund til bekymring.

udlændingelovens § 7, stk. 3 omhandler flygtningekonventionen og har ikke noget med hemmelig adresse at gøre.

Jeg kan dog godt forstå forvirringen.

Du kan læse mere her:
https://www.retsinformation.dk/Forms/r0 ... ?id=180093

Venlig Hilsen
JacJac

Glennseema8689
Indlæg: 9
Tilmeldt: 05.04.2017 16:54:10

Re: Har brug for hjælp!

Indlæg af Glennseema8689 » 26.04.2017 19:02:53

Oh shit man mange TAK!!!
det reddede lige vores dag... tusind tak :D:D:D:D:D:DD

Besvar