Hypnose i København og hele landet

Her kan du skrive om/søge information om livet i Danmark, herunder Danskundervisning, Rettigheder i DK, Økonomi & Skat (Børnepenge, pension m.v.), Sygdom & dødsfald, Skilsmisse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
drakulo
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21.02.2024 09:27:41

Re: Hypnose i København og hele landet

Indlæg af drakulo » 21.02.2024 09:29:16

Jeg kan virkelig relatere til din situation. Jeg har også kæmpet med angst og fobier i årevis og har overvejet hypnose som en mulig løsning. Men som dig er jeg usikker på, om det virker og hvordan det foregår. Jeg ville også sætte pris på råd og erfaringer fra andre, før jeg tager springet.

kamuta
Indlæg: 1
Tilmeldt: 22.02.2024 07:21:40

Re: Hypnose i København og hele landet

Indlæg af kamuta » 22.02.2024 07:22:36

At læse anmeldelser og eventuelt møde hypnotisøren personligt inden en session er en klog strategi for at opbygge tillid og få en fornemmelse af, om det er den rette person og tilgang for en selv. Når det kommer til effektivitet og sikkerhed, er det naturligt at være nysgerrig, og det er fornuftigt at søge efter pålidelige kilder og personlige erfaringer for at få mere indsigt.

At være åben over for at høre om andres erfaringer og indsigt kan hjælpe med at informere ens beslutning og muligvis afklare, om hypnose er noget, man ønsker at udforske yderligere. Det er en spændende, men også ansvarlig proces at vælge at prøve hypnose, og det er godt at se, at du tager det så seriøst.

Besvar