job muligheder i odense

Her kan du skrive om/søge information om livet i Danmark, herunder Danskundervisning, Rettigheder i DK, Økonomi & Skat (Børnepenge, pension m.v.), Sygdom & dødsfald, Skilsmisse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
kainat
Indlæg: 32
Tilmeldt: 19.08.2007 18:37:13

job muligheder i odense

Indlæg af kainat » 16.03.2008 15:31:50

vi bliver muligvis nødt til at flytte til odense på grund af mine stuider. det er svært nok med det åndsvage bolikrav overhovedet, men jeg tænker også på om min mands chancer for at få arbejde der. han snakker endnu ikke dansk,(er slet ikek kommet endnu, men øver sig derhjemme med en lær selv bog) men i kbh har jeg venenr der kan ansætte ham til kørsel og rengøring. i odense kender jeg ingen og det er muligvis mindre internationalt end københavn?
det er iforvejen meget hårdt økonomisk, hvis han ikke starter emd at arvejde så snart han er her, så kan jeg ikek blive ved at holde det kørende for os. så jeg må overveje hans job muligheder i odense inden jeg læser der. hvis det ser sort ud, må jeg finde på noget andet at læse, så vi kan blive i kbh.

nogen der har nogen erfaringer?

Naf9
Indlæg: 42
Tilmeldt: 23.06.2007 23:14:56
Geografisk sted: Finland
Kontakt:

Indlæg af Naf9 » 31.03.2008 08:56:51

Hej,

Jeg boede i Odense i fire år, og efter min mening er det ikke det bedste sted at finde job som udländing - de er flinke men lidt proviensielle, odenseanerne - igen efter min mening...

Men job situationen er jo en anden i dag, måske nogen ved mere om den nutidige situation?

Held og lykke! Henriette

kainat
Indlæg: 32
Tilmeldt: 19.08.2007 18:37:13

Indlæg af kainat » 08.06.2008 22:42:15

tak for info henriette. men nu blev jeg bare i kbh. og manden havde arbejde indenfor en uge! (i netto:))

Besvar