ventid

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Solsikke
Indlæg: 76
Tilmeldt: 16.12.2007 19:16:08
Geografisk sted: Malmö

ventid

Indlæg af Solsikke » 20.03.2009 14:47:33

min mand var til samtale på konsulatet den 6.febuar men jeg har ikke modtaget nogle papier fra migrationsverket endnu... skal jeg ringe og spørge? eller er det normalt?

Da han indgav sin ansøgning bad de ikke om et personbevis fra mig på noget tidspunkt, men nu kan jeg læse at det skal med? eller er det kun ved eu regler? Vi søger under national regler

På forhånd tak for hjælpen
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt

skaanebo
Indlæg: 12137
Tilmeldt: 09.06.2007 19:00:10

Indlæg af skaanebo » 20.03.2009 17:18:05

Personbevis påført "ändamål uppehållstillstånd" skal normalt afleveres sammen med ansøgningen, før de overhovedet vil kigge på den på ambassaden, så det lyder underligt. Det vigtige er sådan set, at de har dit svenske personnr., for ellers kan de jo ikke rigtig finde frem til dig i deres systemer. Jeg ville derfor ringe for at finde ud af, om alt forløber, som det skal. Men ellers er det helt normalt, at der går nogle måneder fra tidspunktet for interviewet på ambassaden, og indtil du modtager et spørgeskema med posten fra Migrationsverket.

Solsikke
Indlæg: 76
Tilmeldt: 16.12.2007 19:16:08
Geografisk sted: Malmö

Indlæg af Solsikke » 20.03.2009 18:35:16

synes nok, men de har mit personnummer det gav han dem, og tak for hjælpen jeg ringer til dem Mandag
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt

Besvar