Hjælp

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
AmaniDK
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hjælp

Indlæg af AmaniDK » 28.08.2018 21:25:50

Hej jeg har en masse spg som jeg gerne vil have svar på.

1) når jeg flytter til sverige for at søge familiesammenføring efter eu reglerne, kan jeg så søge visum til min kæreste lige efter jeg har registreret mig i folkeregistret? Hvor lang tid går der til at han har fået visum?
Hvad skal jeg skrive som begrundelse til visum for at den ikke bliver afvist, er " for at besøge kæreste" nok?
Vi har tænkt og at blive gift når han ankommer

2) hvad er det helt præcist vi skal gøre når han er ankommet? Jeg ved at man skal søge om opholdskort, men vi ønsker at tage tilbage til Danmark hurtigt muligt

Er der nogle der vil lave en liste til mig på alle de ting jeg skal gøre når min kæreste kommer til sverige?

Tak på forhånd!

skaanebo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Hjælp

Indlæg af skaanebo » 28.08.2018 21:40:56

Hvilket land er din kæreste fra?

AmaniDK

Indlæg af AmaniDK » 28.08.2018 22:13:31

Somalia

skaanebo

Indlæg af skaanebo » 28.08.2018 22:24:02

I så fald tror jeg. at kærestevisum kan blive svært at få. I bør nok gifte jer først, inden han søger visum for at slutte sig til dig i Sverige.

Besvar