Bevise ægtefælle har boet med mig i andet eu land

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Lotte1234
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bevise ægtefælle har boet med mig i andet eu land

Indlæg af Lotte1234 » 22.08.2018 20:30:33

Hej

Hvordan beviser jeg overfor statsforvaltningen at min mand har været i sverige sammen med mig?:

Bevis for folkebogføring
Id kort
Flixbusbillet malmö stockholm
Ansøge om opholdskort i Sverige

Hvad kan man mere gøre ?

skaanebo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Bevise ægtefælle har boet med mig i andet eu land

Indlæg af skaanebo » 22.08.2018 20:34:19

Det du skriver er tilstrækkeligt.

Besvar