CPR-registrering i DK

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
mathiasPS
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

CPR-registrering i DK

Indlæg af mathiasPS » 08.03.2018 17:28:24

Hej!

Min kone og jeg var for en uge siden nede hos vores kommune, efter at have modtaget EU-opholdskortet, for at CPR-registrere hende. Vi har her i dag modtaget en besked i e-boks hvor de beder om at se hendes svenske CPR-nummer, hvilket vi ikke har da der kun var krav om at jeg fik CPR-nummer derovre. Nogen ide om hvordan man løser dette?

Venlig hilsen,
Mathias

skaanebo
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: CPR-registrering i DK

Indlæg af skaanebo » 08.03.2018 17:33:51

Det er bare at fortælle det.

mh
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: CPR-registrering i DK

Indlæg af mh » 08.03.2018 20:34:58

Grunden til spørgsmålet kan være, at de skulle btuge det svenske nummer, hvis hun havde et, for at kunne meddele de svenske myndigheder om flytningen. Indenfor Norden sendes meddelelser om flytning mellem landene automatisk.
mh

Besvar