Bankgaranti ved FS.

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
rinarios
Indlæg: 126
Tilmeldt: 06.04.2008 18:11:49
Geografisk sted: København

Bankgaranti ved FS.

Indlæg af rinarios » 06.11.2008 14:07:49

Kære Forum,

Har gennemlæst adskillige tråde herinde ang. bankgaranti og kan se der er blevet skrevet meget.

Jeg har i sidste uge fået vores lavet, på en deponeringskonto med egne penge. Ville egentligt helst have lånt pengene ved Nordea, som faktisk ikke var et problem.
Problemet var dog at renten var på 15,5%, hvilket betød at jeg hvert år skulle betale 11.000 DKK. Dette synes jeg var totalt for meget, blot for at låne ca. 60.000 DKK.
Er det simpelthen fordi finanskrisen har sat ind at dette har været tilfældet eller har min lille bankafdeling ikke vidst hvordan dette skulle laves.

Håber at høre hvordan andre har gjort med garanti som er blevet stillet her i de sidste par uger.

På forhånd tak.

Karina

smukkemolly51
Indlæg: 199
Tilmeldt: 26.08.2007 09:29:16

Hej

Indlæg af smukkemolly51 » 06.11.2008 21:47:13

Det er vel ved du vil låne pengene og ikke selve bankgarantien, for garantien er jo ikke et lån, men en garanti der ryger, hvis du får offenlig hjælp. så man kan vel egentlig godt sige det er en garanti for det ikke skal ske :)

Besvar