Bevis på engelskprøve

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
cebh
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bevis på engelskprøve

Indlæg af cebh » 30.04.2019 16:16:56

Hej
Jeg håber, at der er nogen, der kan dele deres erfaringer :)

Min mand, der er amerikansk statsborger, og jeg er næsten ved at være der med at skulle søge om ægtefællesammenføring. Jeg har dog lige et spørgsmål ifht. den beståede engelskprøve: Er min mands papirer fra hans college nok som dokumentation for, at han har bestået en engelskprøve eller skal han have vedlægge anden dokumentation til ansøgningen? Han har boet hele sit liv i USA og er selvfølgelig engelsktalende, men jeg ved ikke, om han skal have taget en prøve for at bevise dette? :)

På forhånd tak for svar :)

mh
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Bevis på engelskprøve

Indlæg af mh » 01.05.2019 20:36:49

Det skal han formodentlig; universiteterne forlanger fx også, at ansøgere til uddannelser på engelsk skal bevise deres sproglige engelskniveau ved prøve. Han kan vel tage en TOEFL i USA, før I søger?
mh

cebh
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Bevis på engelskprøve

Indlæg af cebh » 06.05.2019 19:11:00

Hej mh.

Det var også det, vi havde tænkt os at gøre, men jeg var lidt i tvivl, om det var rette fremgangsmåde. Tusind tak for svar :)

Besvar