Ventetid på svar processuelt ophold

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
DennisNa
Indlæg: 6
Tilmeldt: 22.08.2018 01:51:38

Ventetid på svar processuelt ophold

Indlæg af DennisNa » 14.04.2019 01:07:31

Vi har søgt familiesammenførring Torsdag for 2 uger siden. NyiDanmark.dk siger der kan gå op til 14 dage, før det kan ses på Min side, der er stadig intet at se pt. Politimanden i Aalborg, sagde at hun har ret til at overskride visum, når ansøgningen er sendt, hvor vi bare skal vente på besked 3-4 uger. er det korrekt ? jeg ser alt for ofte personer der får fejlinformation af udlændingestyrelsen (der er gode og dårlige rådgivere) :(
Min kone har en returbillet hjem på fredag, men pt. stoler jeg på hun får processuelt ophold. Hjææælp nogle erfaringer???

gambler
Indlæg: 422
Tilmeldt: 16.01.2017 09:50:07

Re: Ventetid på svar processuelt ophold

Indlæg af gambler » 14.04.2019 08:36:49

der kommer et brev, så tag i det bare helt roligt

procedult ophold bliver tildelt, der kun den problemstilling at HVIS i ikke opfylder krav, så er procedult ophold
tildelt på forkert grundlag,

så hvis du mener i opfylder alle krav er det bare at vente...og vente og vente, da det ser ud til at det ''nu''
tager meget længere tid end før

nb : hvis i ikke har fået brev (med alm. post efter ca 4 uger så ring) husk på at posten også tager længere tid, end før

Besvar