Spørgsmål ang familiesammenføring af hustru samt hendes datter

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
ukb

Spørgsmål ang familiesammenføring af hustru samt hendes datter

Indlæg af ukb » 24.03.2019 13:30:00

Spørgsmål angående familiesammenføring af min hustru samt hendes datter på samme tid

Jeg er dansk statsborger bosat i Taiwan. Jeg er gift med en taiwaner og hun har en datter på 15 år fra et tidligere ægteskab.
Vi har været gift og boet under samme tag/adresse i seks år. Hun har en datter, der ikke min datter og heller ikke er adopteret af mig.

I forbindelse med anmodning om familiesammenføring til Danmark har jeg et problem i forbindelse med oplysning til Skema FA6 under "Ansøg om familiesammenføring i Danmark som barn (søger samtidig med forælder)" under "2. Oplysninger om barnet" på side 4 skal følgende oplyses: "Hvem skal barnet bo hos i Danmark? (du skal oplyse navn)": Mor / Far / Anden Familie samt Adresse, Tlf.nr.. og Email.

Da jeg ikke er barnets far eller har adopteret hende og da hendes mor (biologiske) selvsagt ikke har adresse i Danmark, vil jeg høre, om der er nogle der ved, om det er ensbetydende med at jeg ikke kan anmode om at få både min hustru og hendes datter til Danmark på samme tid?

Jeg takker mange gange på forhånd for eventuelle svar.

Besvar