Jeg har forsøgt længe at for svar på nedenstående mail til UIM. Men har aldrig fået svar

Så jeg håber i kan være behjælpelige med at svare på disse spørgsmål.
Mvh Peter.
Kære UIM
Min Thailandske kæreste og jeg, 28-årige Dansk mand som har haft fuldtidsjob de sidste 5 år, har planlagt at gifte sig, vi har derfor studeret de nye regler om familiesammenføring og har følgende spørgsmål for neden.
1. Arbejdserfaring: hun har et fuldtidsjob i Thailand i dag. Men ifølge regerings nye regler skal hun have haft fuldtids job de sidste 3 ud af 5 år. Regnes erhvervserfaring under Kulturudvekslingsprogrammet som fuldtids Au Pair i USA i 1 års arbejde, 45 timer om ugen og derefter Au Pair i Danmark i næsten 2 år (2015-2017), som fuldtidsjob eller ej?
2. Garanti penge: hvornår skal de stilles til rådighed, inden familiesammenføring eller under processen for familiesammenføring?
3. Sprogniveau: hun har bachelorgrad på engelsk og har taget dansk sprogklasse for folk, der har gode engelskkundskaber og højere uddannelse, og hun har bestået Dansk modul 3.2 fra sprogskolen i Hellerup, mens hun har arbejdet som au pair i Danmark i næsten 2 år. Skal hun tage en engelsk / dansk sprogprøve, der skal kvalificeres hende i forbindelse med familiesammenføring og hvor disse prøver kan tages?
4. Dokumentation: Vi planlægger at gifte os i Danmark. Kan i venligst rådgive om dokumentationslisten, som vi skal forberedes? Vi har gennemgået nyidanmark.dk, men kunne ikke finde svar på dette.
Mvh. Peter