Bange for at søge FS om igen

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
HisQueen

Bange for at søge FS om igen

Indlæg af HisQueen » 04.11.2017 09:08:22

Hej alle,

Jeg virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har fået afslag på min familiesammenføring pga. Boligkravet.

Jeg havde håbet på at jeg kunne finde en ny lejlighed og dermed indgive min nye kontrakt, men det lader til de ikke vil genåbne sagen og blot ber om at søge om igen.

Vi undersøger også muligheden for at få min mand herop på et tourist visum, men det virker også umuligt, da de jo godt kan se at der er givet et afslag :(
Men diverse Advokater mener sagtens det kan lade sig gøre. Jeg stoler ikke på dem og føler de bare prøver at tjene penge. Er der nogen der kender en god advokat som har hjulpet dem?

Nu er mit spørgsmål, hvad anbefaler i at jeg gør? Hvis jeg søger om vil jeg gerne have en til at kigge mine papirer igennem, så der ikke ligger endnu en fejl gemt i papirerne :(
Jeg synes Desuden jeg kan læse mig frem til at nogen herunder før har skrevet at man godt kan indleveret ny boligkontrakt og så arbejder de videre på samme sag. Men US mener der ikke er andet at gøre end at søge om påny. Er det virkelig rigtigt?
Jeg håber i kan hjælpe mig lidt?

Besvar