Procesuelt ophold - oplysninger mangler

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
salwa
Indlæg: 19
Tilmeldt: 10.08.2013 20:09:58

Procesuelt ophold - oplysninger mangler

Indlæg af salwa » 04.05.2014 10:32:11

Hej ÆUG

Jeg har modtaget et brev fra ægtefællekontoret om procesuelt ophold til min mand samt mangler : "Orientering om ansøgning om familiesammenføring - Oplysninger mangler".

Nu har jeg personligt indgivet det, som jeg manglede nemlig min lejekontrakt.

Hvad så nu? Er det så det eneste de har manglet for at tage min sag under behandling? eller vil jeg modtage et brev igen, hvis der er yderligere mangler?

hilsen Salwa

skorpion
Indlæg: 131
Tilmeldt: 14.09.2011 13:12:28

Re: Procesuelt ophold - oplysninger mangler

Indlæg af skorpion » 06.05.2014 11:35:00

Jeg vil tro det er de eneste, ellers ville de nok skrive hvad der ellers manglede. Jeg fik samme brev. Jeg manglede oplysninger på kontrakten, den ordnene jeg. Sagsbehandlingen startede fra den dag jeg afleverede kontrakten(ikke før). Efter ca. 3 mdr blev vi bedt om garantistillelsen.

Mose
Indlæg: 34
Tilmeldt: 25.02.2014 11:54:28

Re: Procesuelt ophold - oplysninger mangler

Indlæg af Mose » 08.05.2014 08:56:47

Hejsa
Jeg har et tillægsspørgsmål... måske lidt omvendt ;-)
Jeg har også modtaget et brev om, at de mangler et papir. En Lægefaglig udtalelse. Det undre mig lidt, men har sat min læge på sagen.
Mit spørgsmål går på noten længere nede i brevet... Hvis din ægtefælle indrejser.... vil vi fremsende dokumentation for processuelt ophold.
Vil det sige, han kan gå på ambassaden og bede om tilbagerejse papirer og så i princippet tage næste fly til Danmark?

Jeg ringer naturligvis til dem, når de åbner, men det kunne være rart at høre, om andre har oplevet lignende?
vh

Besvar