Min mand og jeg prøver for 2. gang at få et besøgsvisum til dk... Vores situation har forbedret sig siden vi sidst søgte, for nu har min mand fået et "rigtigt" arbejde

Er der nogen herinde som ved, om man skal have et bestemt minimums beløb stående på sin konto? - både for at vise at man har midler til rejsen(dvs. lommepenge, da værten(jeg) står for alt det andet), og for at vise at hans udgifter ikke overstiger hans indtægter... Han er fra Nepal.
Det med indtægter og udgifter - vi har fået en fin tjekliste fra den svenske ambassade(Sverige repræsenterer danmark her), hvor der står hvad man som minimum skal dokumentere når man søger. På den står der ikke noget minimums beløb. Men der står dette: "Copy of bank statements covering the last 3 months and any other document that may provide information about the applicant's solvency"...
Det er ikke helt nemt for os at få fat i en lejekontrakt.. Jeg ved ikke om hans landlord er interesseret i at underskrive et papir på at han betaler husleje. Og det lyder måske meget sært - men det er altså helt almindeligt hvor min mand er fra.
1. Hvad er et rimeligt beløb at have på sin konto? (jeg ville selv mene at et rimeligt beløb ville være det som han kunne leve for i Nepal - hvilket hans indtægter dækker tilstrækkeligt)
2. Hvad gør vi mht at dokumentere leje og bolig?