Økonomisk sikret

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Macelinah
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Økonomisk sikret

Indlæg af Macelinah » 13.04.2018 11:28:52

Hej alle.
Min kæreste, der er bosat i Kenya, vil gerne hertil og besøge mig og vores søn til maj måned og være her i 89 dage.
Han har været her i Danmark 2 gange før og jeg har været i Kenya og besøge ham.

Han har ikke været her siden 2016 og jeg kan se at Udenrigsministeriet nu kræver et statement fra deres bank. Jeg kan læse mig frem til at han skal ca. have 350 DKK per døgn i den periode han er her. Det er der ingen af os der har.
Er der nogen der har erfaring med om hvorvidt de giver afslag på for lidt penge på kontoen? På VU2´en har vi krydset af i at han betaler selv for rejsen og jeg betaler for opholdet. Han kommer til at have 6000 DKK på kontoen. Er der nogen der ved om det er nok?

Han har et arbejde dernede og han vedhæfter også dokumentation for at han vender hjem igen, da hans arbejde har givet ham orlov på de 89 dage.
Jeg tænker at det også må være med i deres overvejelser at han har været her 2 gange før og han er rejst hjem igen hver gang.

Tak på forhånd.

closed1
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1275: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Økonomisk sikret

Indlæg af closed1 » 13.04.2018 13:54:30

Hvis du skriver at du afholder udgifterne til opholdet og betaler billet , så skal man ikke have 350 kr pr dag

mh
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: Økonomisk sikret

Indlæg af mh » 13.04.2018 17:03:51

Hvor længe er det siden, I har set hinanden? Hvis der er gået mere end et år, er der høj risiko for afslag på visum.
mh

Besvar