Gode dokumenter til Invitationen

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
biffo15
Indlæg: 10
Tilmeldt: 15.01.2018 21:46:10

Gode dokumenter til Invitationen

Indlæg af biffo15 » 30.01.2018 10:27:36

Jeg har mødt en fantastisk sød pige fra Vietnam her i Danmark, da hun var på besøg ved sin søster som turist (3mdr).
Hun var mere sammen med mig end hendes søster :)
Nu ville jeg invitere hende til Danmark igen som kæreste og hendes datter (6år næsten 7) kommer med.
Hvad er godt at sende med invitationen udover fælles billeder?
Jeg har kun mødt datteren på video chat og håber ikke det giver problemer med visum.
Jeg er bekendt med at Vietnam ligger i hovedgruppe 3 og det giver lidt grå hår at læse om.
jeg betaler opholdet og hun betaler flybilletterne, er der andre gode råd, er jeg meget taknemlig :)
Ps jeg tager til Vietnam 12 dage i april og invitationen bliver at jeg håber at tage dem med tilbage, jeg tænkte at jeg ville skrive det,
men er blevet i tvivl om det er en god ide, for hvorfor tage til Vietnam i 12 dage for så at tage sin kæreste med til danmark i 90 dage :D

gambler
Indlæg: 423
Tilmeldt: 16.01.2017 09:50:07

Re: Gode dokumenter til Invitationen

Indlæg af gambler » 30.01.2018 12:52:04

medtage dokumentation for at hun har haft visum til dk, iform af kopi, og det burde gøre det langt lettere at få visum
når det 2.gang, og der ikke har været overstay, og selvfølgelig også et billed eller to, hvor i er sammen i dk

hun ved vel hvor det foregår, og ellers er det

http://www.vfsglobal.com/Denmark/Vietnam/english/

om det kan nåes på de 12 dage du er der, kan man ikke løbe an på, så søg i god tid, optil 3 måneder før

husk reservation af flybillet - ikke købe - husk rejse forsikring, skal købes forud

man kan få visum der gælder 90 dage (det er max.) men der gives 15 dages extra flexibilitet, således at
det løber 105 dage, men må stadig max være 90 dage incl ankomst/afrejse dag

mht til datter, da jeg blank

nb : hvis i evt. overveje at søge FS i danmark, efterflg. så nævn det aldrig ifm med visa ansøgning,
det først noget man beslutter når man allerede er i dk (ellers gives der afslag)

Besvar