Jeg skriver her da jeg søger hjælp til at få min filippinske kæreste på besøg her i dk. Jeg er lidt i tvivl om, at ansøgningen vil blive godkendt og jeg håber derfor at i kan hjælpe mig.
Det er mig som kommer til at betale for alt (hans billet, ophold) men sagen er den, at jeg ikke tjener ret mange penge nogle gange da jeg kun er tilkaldervikar. Om sommeren har vi ikke så travlt så mine tre sidste lønsedler er derfor kun på minimum 3000kr men jeg er dog begyndt at arbejde næsten hver dag nu.
Jeg har dog haft perioder hvor jeg tjener 9000+
Jeg har fået fortalt at man skal vedhæfte sine 3 sidste lønsedler så jeg vil derfor høre om dette kommer til at blive et problem? Det skal dog nævnes, at jeg også har tænkt mig at vedhæfte min opsparing der lyder på 30.000kr og derudover bor jeg hjemme så den eneste regning jeg betaler, er min mobilregning.
sidste spørgsmål lyder,
Altså jeg har læst at selvom det er værten der står for alt skal den besøgende også have penge på sig men sagen er den at min kæreste ikke har penge på sin konto. udover det han får af sine forældre. Han er selv tilkaldervikar og har været utilfreds med sit job så hans sidste lønseddel er altså fra juni måned 2016. kan det være et problem at han kommer uden nogen penge udover måske lidt lommepenge til mad osv i lufthavnen? Og tænker nemlig også at siden han ikke arbejder, at de måske kommer til at tro at han vil opholde sig her selvom visumet er udløbet og begynde at arbejde.
Jeg håber at jeg kan få svar på mine spørgsmål og hvis i har nogle gode råd, må i endelig komme med det, tusind tak på forhånd

Ps. Jeg har tænkt mig at sende ansøgningen her til oktober og vi har tænkt os, at han skal være her fra december til marts.