Point systemet debatteres i 'Debatten' kom med!

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

El_Vikingo
Indlæg: 47
Tilmeldt: 05.07.2011 18:11:23

Re: Point systemet debatteres i 'Debatten' kom med!

Indlæg af El_Vikingo » 13.01.2012 16:05:53

Har uheldigvis en fætter, der er konservativ, og som sagde at jovist var det da utroligt, men på den anden side kunne man jo ikke diskrimenere i lovgivning så det der var lavet til at ramme "de forkerte", rammer så uheldigvis også nogen af "de rigtige" - på det tidspunkt i samtalen var jeg vist ved at miste besindelsen, så måtte tage hjem
@Helate: Hvis det kan trøste dig, så dealer jeg med Dansk Folkeparti i min nærmeste familie :( Dog kan jeg følge Fundiver i at det er vigtigt at vi taler om disse emner med vores nærmeste, selvom det er tunger sager.

closed1
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 23.06.2011 22:21:59

Re: Point systemet debatteres i 'Debatten' kom med!

Indlæg af closed1 » 13.01.2012 16:13:46

hahahahaha at være i familie med en DF er er værre end fs reglerne :lol:

fundiver199
Indlæg: 15458
Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34

Re: Point systemet debatteres i 'Debatten' kom med!

Indlæg af fundiver199 » 13.01.2012 16:15:17

Man kan godt respektere hinanden, selvom man er uenige. Jeg har personligt langt mere til overs for en ærlig DF´er end for en venstre-mand eller socialdemokrat, der ikke forholder sig seriøst til emnet og bare anvender binationale familier som en brik i deres politiske spil.

Martin Henriksen har da i det mindste et anerkendelsesværdigt politisk mål med de ting, han gør, nemlig at arbejde for et etnisk og kulturelt homogent samfund, som han mener er mest harmonisk og velfungerende.

Når Inger Støjberg udtaler sig om udlændingepolitik, har det derimod intet andet formål end at forsøge at lokke folk til at stemme på Venstre, så partiet kan få magt og hun selv bevare sit gode og vellønnede job som MF´er. Og den slags levebrødspolitikere og demagoger bringer mit personlige pis langt mere i kog end folk, der har en anden ideologi og et andet samfundssyn end jeg selv.

closed1
Indlæg: 1863
Tilmeldt: 23.06.2011 22:21:59

Re: Point systemet debatteres i 'Debatten' kom med!

Indlæg af closed1 » 13.01.2012 16:20:38

Det bedste der kunne ske var at nogle af politikernes børn slæbte en 3 lands borger med hjem og fortalte at de for det første så var de blevet gift med en af samme køn og at det er en fra et land uden for eu . :lol: :lol: :lol:

Besvar