Rambøll Management søger frivillige

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
KristianKnudsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12.04.2011 15:07:53

Rambøll Management søger frivillige

Indlæg af KristianKnudsen » 12.04.2011 15:15:34

Frivillige søges til et telefoninterview i forbindelse med en Rambøll-undersøgelse for Ministeriet for Flygtninge, Indvandrere og Integration.

Jeg er interesseret i at interviewe to-tre personer som er EU, EØS eller danske statsborgere, og som har været fraflyttet Danmark for at vende tilbage igen. Hvis det er muligt, vil jeg gerne interviewe én person med vestlig baggrund og én person med ikke-vestlig baggrund.
I telefoninterviewet vil jeg gerne høre mere omkring motivationen for flytningen.

Undersøgelsens overordnede formål er at få gennemført en afdækning af, hvilke faktorer der motiverer til flytning til og fra Danmark blandt personer, der er flyttet tilbage til Danmark, efter at have været udrejst i en periode.

Telefoninterviewet vil vare omkring 30 min. og deltagerne er garanteret fuld anonymitet.

I meget velkommen til at skrive til mig på kadk@r-m.com.

Med venlig hilsen
Kristian Knudsen
Beskæftigelse, Integration og Uddannelse
Rambøll Management Consulting


I am seeking volunteers for a telephone interview regarding a Ramboll study for the Ministry of Refugee, Immigration and Integration Affairs.

I am interested in interviewing 2 or 3 person who are EU, EEA or Danish nationals and who have vacated Denmark to return again. If possible, I would like to interview a person with a Western background and a person with a non-western background.
In the telephone interview, I would like to hear more about the motivation for the move.

The main purpose of the study is to identify the factors that motivate the move to and from Denmark among persons who have moved back to Denmark after having left the country for a period.

The telephone interview will last about 30 minutes and participants are guaranteed anonymity.

You are welcome to contact me at kadk@r-m.com.

Best regards,
Kristian Knudsen
Employment, Integration and Education
Ramboll Management Consulting

Besvar