Par som er veletablerede i DK

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Francisca
Indlæg: 1
Tilmeldt: 17.11.2010 13:04:03

Par som er veletablerede i DK

Indlæg af Francisca » 17.11.2010 13:16:23

Jeg er journaliststuderende og vil skrive en artikel om 'blandede' par der er veletablerede i Danmark. Formålet med artiklen er, at give et mere nuanceret og positivt billede af hvad disse par bidrager med til det danske samfund, være det skattekroner men gerne også 'blødere' bidrag såsom familie, fritidsaktiviteter, venskab, frivillig indsats...

Jeg håber I har tid og lyst til at mødes -- jeg bor i København men kører gerne over det meste af Sjælland for at høre jeres historie. Eller det kan evt gøres over telefonen.

Jeg håber, jeg hører fra jer,

Mvh
Francisca Nacht
fknacht@hotmail.com
3144 4805

supawizz
Indlæg: 12
Tilmeldt: 13.07.2007 08:36:25
Geografisk sted: Denmark

Re: Par som er veletablerede i DK

Indlæg af supawizz » 19.11.2010 11:08:36

Hej

Vi er meget veletablerede, så vi kan stille op på den baggrund :-)

min mand fik opholdstilladelse juli 2008, august havde han arbejde.
Han har en MBA i marketing, som han dog ikke benytter arbejdsmæssigt.
Engelsk er hans modersmål nummer 2, han er fra Nigeria.
han har tager dansk kørekort og gaffeltruckcertifikat, samt AMu krsus i farligt gods.
han læser dansk samtidig med fuldtidsarbejde kørekortkursus mv. og er ved at være klar til p3 på dansk3.

Vi bor i kædevilla, har bil, fitness abonnement, tivoli årskort, dansk familie helt integreret,intet ghetto :-)

jeg er it projektleder/testmanager, veluddannet, igang med et jobskift.

Vi har sundhedsforsikring, Akasse mv. og ligger ingen til last, betaler topskat.

Så vi er trætte af at være mistænkeliggjorte og skulle bevise vores kærlighed konstant. det er hårdt at skulle stille til samtaler og genansøge hvert andet år, kan godt huske hvis nogen glemmer datoer, desværre er straffenfor den mindste fejl at blive udvist fra sit fædreland.

vh
Lene Ofomata
Wizz

Besvar