Har du et dilemma? DR søger medvirkende til ”Mit

Her kan du som journalist, studerende el.lign. søge efter medlemmer som vil deltage i undersøgelser, artikler, programmer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
DR Mit Publikum
Indlæg: 1
Tilmeldt: 07.05.2013 16:02:03

Har du et dilemma? DR søger medvirkende til ”Mit

Indlæg af DR Mit Publikum » 07.05.2013 16:15:27

DR laver en ny sæson af tv programmet "Mit publikum" og søger ligenu hovedpersoner.

Står du overfor en et stort skridt i dit liv eller tumler du med et problem, der bare fylder mere og mere i din hverdag? Har du lyst til - og mod på - at blive klogere på dit liv? Så kan du nu få hjælp til at tage dén afgørende beslutning, der fører dig den bedste vej videre i livet.
Der er mange udfordringer ved at finde kærligheden udenfor landets grænser. Hvis du har oplevet problemer eller stået overfor et dilemma i forhold til f.eks. at du har fundet dit livs kærlighed i udlandet men det ikke er muligt for jer at kunne leve sammen i Danmark, du overvejer at blive gift med din kæreste for at I kan blive sammen osv., så vil vi meget gerne høre fra dig.

Det eneste det kræver, er at du skal være åben for at dele din historie, og fortælle om dine tanker, holdninger og følelser. Hvis du er klar til at forandre dit liv, og få en fantastisk oplevelse, så er det dig vi leder efter.

Skriv en email på nbe@blu.dk og fortæl os om dig selv, din situation og hvad du gerne vil have hjælp til.
Eller ring til Nynne Becker-Olsen på 40 42 80 12 og hør mere om programmet.

Du kan se en trailer for tv programmer på dr.dk: http://www.dr.dk/tv/program/mit-publikum/

Vi håber meget at høre fra dig.

Besvar