skilsmisse, børn og udvisning

Her diskuterer vi praktiske og juridiske forhold omkring skilsmisser samt muligheden for, at en ægtefællesammenført kan blive i Danmark efter en skilsmisse

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
kcn
Indlæg: 14
Tilmeldt: 21.11.2011 17:55:20

skilsmisse, børn og udvisning

Indlæg af kcn » 06.03.2014 21:06:18

Jeg er desværre i den ulykkelige situation at jeg bliver nødt til at blive skilt. .
Min mand er ikke EU-borger. Vi blev både gift, søgte familiesammenføring og fik vores første barn i september 2012.. september 2013 fik vi vores andet barn.. min mand opholdstilladelse udløber til september i år..
Jeg har al den tid vi har været sammen forsørget hele familien. .
Jeg har følelsen af at min mand kun har giftet sig med mig og fået børn for at komme til Danmark. .
Jeg synes ikke at han er der for børnene så ønsker at få fuld forældremyndighed. .
Jeg tvivler på at min mand vil skilles så kan nok ikke blive skilt før efter et halvt år.. hvor stor er sandsynligheden for at jeg får børnene? Og bliver han udvist hvis jeg for forældremyndigheden? Og i så fald hvor hurtigt? Min mand har de sidste dage søgt arbejde meget ivrigt.. hvis det lykkes ham midt i processen at finde et arbejde forringer det så min situation?

Håber der er en der kan hjælpe..

Besvar