Afslag på svenskpersonnr

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Leo11
Indlæg: 3
Tilmeldt: 07.05.2017 14:11:03

Afslag på svenskpersonnr

Indlæg af Leo11 » 25.08.2018 17:42:50

Hej

Skatteverket har givet mig afslag for det svenske personnummer.

Jeg har lejlighed i sverige og betalt husleje osv.

Jeg er blevet afvist fordi:

1 Jeg intet har vist handlinger til Skatteverket som viser at jeg ingen bostad har i DK.

- De fik en kvittering på at jeg meldte flytning og da jeg har boede hos mine forældre har det ikke været min lejlighed. Hvordan skal jeg så kunne bevise at jeg intet har nogen bostad i DK.

2. Jeg har intet vist at jeg har parkeret min bil (danske bil) i Hyllie for efterfølgende tage toget til KBH.

- Jeg holder bilen parkeret IKEA gratis parkeret for efterfølgende at tage toget. Hvordan beviser man det?

3. På min hyres kontrakt står der ikke noget om egen garage eller parkering, men da det er et hus som er delt i 2 lejligheder helt lovligt og som nåde hhar garage og parkering til 2 biler.

- Skal de have ny kontrakt eller?

4) barnomsorg.
Jeg har sagt at mig og min kone passer vores datter de 3 måneder hun må være her på turistvisum også npr hun er væk så passer jeg hende. De dage jeg på arbejde sætter jeg min datter af hos min mor i DK som passer hende indtil jeg kommer tilbage .
Hvordan beviser jrg dem at min mor passer hende? :S
De siger jeg ikke har styrket det med beviser
Er der nogen der ved om det kan betale sig at klage eller starte en ansøgning forfra. Eller hvordan og hvorledes.

Besvar