Opholdstilla. efter EU og Svensk Regler

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
JonasRahimi
Indlæg: 65
Tilmeldt: 17.06.2014 06:42:37

Opholdstilla. efter EU og Svensk Regler

Indlæg af JonasRahimi » 15.09.2015 12:46:13

Hej Kære Alle,
Min ægtefælle søgt opholdstilladelse efter både Svenske og EU regler for mange måneder siden. Idag ringede jeg til Migrationsverket for at spøger til min ægtefælles sager. Personen jeg talt med bag telefonen sagde at han kan se der givet positiv svar, jeg spurgt har min ægtefælle fik positiv svar til bagge sager og han sagde vent lige et øjeblik da jeg skal spøger min kolleger, efter et minuts tid svar han at det er et mærkelig beslutning jeg spurgt hvordan? han sagde at der er givet positiv svar til bagge sager det vil sig EU og Svensk regler. så gav han mig et telefon nummer til dan person som har haft min ægtefælles sag under sig. Jeg har brug for hjælp her hvad skal jeg tolke de her samtale med migrationsverket. kan jeg vælger frit her eller skal jeg ringe til sagsbehandleren eller skal jeg bare vente til et brev fra migrationsverket.
Håber i kan hjælpe mig som altid.

skaanebo
Indlæg: 12137
Tilmeldt: 09.06.2007 19:00:10

Re: Opholdstilla. efter EU og Svensk Regler

Indlæg af skaanebo » 15.09.2015 13:06:23

Det er der da intet underligt i. Når I har søgt om to forskellige ting og fået positivt svar på begge, skal man da bare være glad. Det ene udelukker jo ikke det andet.

mfewk
Indlæg: 286
Tilmeldt: 07.04.2015 21:21:55

Re: Opholdstilla. efter EU og Svensk Regler

Indlæg af mfewk » 17.09.2015 09:32:11

Tillykke :D :D :D

Jonas, du skriver, at det er mange måneder siden, at I afleverede papirerne. Hvor lang tid har Migrationsverket været om deres behandling?

JonasRahimi
Indlæg: 65
Tilmeldt: 17.06.2014 06:42:37

Re: Opholdstilla. efter EU og Svensk Regler

Indlæg af JonasRahimi » 18.09.2015 12:25:13

mfewk skrev:Tillykke :D :D :D

Jonas, du skriver, at det er mange måneder siden, at I afleverede papirerne. Hvor lang tid har Migrationsverket været om deres behandling?
Hej Vi søgt først efter svensk regel for 5 måned siden og for halveren måned siden søgt vi efter EU regler.

Besvar