Hjælpeløs.........

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
mor på 21
Indlæg: 23
Tilmeldt: 17.08.2013 15:42:31

Hjælpeløs.........

Indlæg af mor på 21 » 16.01.2014 16:17:50

:( så har jeg ventet på svar fra mifrationsverket omkring et afslag.......
Min mand og jeg har et fællesbarn - lejlighed i malmø - boet i malmø 2 år - opfyldt alle krav til familisammenføring via . de svenske regler...
han fik et afslag på haans gamle sag, og da VI så søgte sammen blev han bedt om at rejse hjem friviiligt eller med tvang. han rejste hjem i maj og vi søgte online fra irak af. Vi fik accepyeret et visum så han ku komme og vente med mig. han kom i september pga de arbejdede langsomt.
IDAG får vi afslag på trods adskillige har lovet os at det nok sku blive et positivt udslag hvis vi bare fulgte loven... begrundelse for afslag er at han er tidligere blevet sendt hjem og derfor er det ikke tilståndsenheten som skal tage den endelige beslutning men forvaltnings proces enheten...
fandt ud af at jeg er gravid for 6 dage siden og vi har allerede et barn i forvejen.. føler det hele ser sort ud og efter flere mdrs ventetid med falske udsagn fra forskellige sagsbehandlere.. har grædt hele dagen og er vred på hele systemtet. ingen havde informeret os om noget af dette.. Gud jeg er blevet deprimeret......

mor på 21
Indlæg: 23
Tilmeldt: 17.08.2013 15:42:31

Re: Hjælpeløs.........

Indlæg af mor på 21 » 16.01.2014 17:13:11

Ps er der en der har forstand på dette og er villig til at hjælpe min mand og jeg igemmen det her, betaler jeg gerne penge.. Vil bare gerne se en positiv slutning på det her..

fundiver199
Indlæg: 15458
Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34

Re: Hjælpeløs.........

Indlæg af fundiver199 » 16.01.2014 17:39:53

Du kan starte med at scanne afslaget og sende det til:

raadgivning@aegteskabudengraenser.dk

Så kan du få hjælp til at finde hoved og hale på sagen og få overblik over jeres muligheder.

mor på 21
Indlæg: 23
Tilmeldt: 17.08.2013 15:42:31

Re: Hjælpeløs.........

Indlæg af mor på 21 » 16.01.2014 18:33:50

fundiver199 skrev:Du kan starte med at scanne afslaget og sende det til:

raadgivning@aegteskabudengraenser.dk

Så kan du få hjælp til at finde hoved og hale på sagen og få overblik over jeres muligheder.

Yes. har lige skrevet ind til dem.. og de har bedt mig om at scanne afslaget ind. Alle råd tages med kyshånd!

Besvar