Fiance visum

Her kan du skrive om/søge infomation om familiesammenføring i andre lande end Danmark efter deres nationale regler

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Sødde
Indlæg: 4
Tilmeldt: 20.07.2012 12:14:18

Fiance visum

Indlæg af Sødde » 20.07.2012 12:36:31

Hej jeg er ny herinde men har nogle spørgsmål jeg er lige kommet hjem efter at været i usa og besøge min kæreste dette var første gang jeg var i usa har mødt ham i danmark men var der i 2 måneder og så er vi blevet forlovet nu spørgsmålet er at han har nu ansøgt om fiance visum og nu har jeg læst at det kan ta op til 5 måneder og kan da ikke vente så længe på at se ham igen må jeg godt besøge ham under denne process og er det bedre at cancel the fiance visum og tage derover på et turist visum igen og så blive gift derovre under mit ophold? Men vil det ikke skabe problemer når vi nu har søgt om fiance visum og sã canceller det? Jeg vil jo bare være sammen med ham og savner ham

fundiver199
Indlæg: 15458
Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34

Re: Fiance visum

Indlæg af fundiver199 » 20.07.2012 12:56:12

Kære Sødde

Jeg går ud fra, at du mener, at du har søgt om et fiancee visum til USA og ikke din forlovede, da han jo bor der allerede og derfor ikke har brug for noget visum. Og så må vi desværre nok sige, at ÆUG ved rigtig meget om de danske og europæiske regler for den slags men ikke om alle mulige andre landes. Så det er nok nærmere den amerikanske udgave af ÆUG, du skal have fat i, hvis en sådan da eksisterer.

Men du kan da godt være heldig, at der i forum er andre brugere, som har kærester fra USA, og som måske derfor kan svare på dit spørgsmål. Så vær lidt tålmodig og kig ind engang imellem, så er der måske et svar på det til sidst. Og faktisk har andre tidligere skrevet indlæg om at blive gift i USA, så måske kan du også finde svar ved at læse nogen af dem.

Du kan bruge søgefunktionen i forum og f.eks. søge på "gifte sig USA" eller "indgå ægteskab USA", "fiance visum USA" eller måske bare "USA". Bemærk i øvrigt, at jeg har flyttet tråden til "familiesammenføring i andre lande end Danmark", da den må siges at have mere med det emne at gøre end med indgåelse af ægteskab.

Besvar