HJÆLP - manden keder sig

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Durmaz
Indlæg: 454
Tilmeldt: 27.11.2010 21:42:03
Geografisk sted: storkøbenhavn

HJÆLP - manden keder sig

Indlæg af Durmaz » 10.02.2011 16:34:06

Min mand er ved at dø af ensomhed og kedsomhed og vi går og venter på svar på vores fs.

jeg ville høre om der er nogen der kender til nogen klubber eller foreninger han evt kunne kontakte for at komme lidt ud. gerne i gladsaxe omegen ( eller kbh) jeg har prøvet at kontakte kalejdoskobet på nørrebro men de er fuld booket og tager pt ikke kursister... så nu prøver vi bethesta sprogkursus er der nogen der har erfaring med dem....

men jeg kunne godt tænke mig at han fandt noget mere han kunne få de mange dage til at gå med, så han dermed kan få sit eget netværk og ikke er så afhængig af mig... ikke kun for hans egen skyld men også for min :D
Vil lige sige min mand er tyrkisk/kurdisk

Alle forslag er mere end velkommen

frau Er
Indlæg: 4
Tilmeldt: 15.02.2011 19:46:15

Re: HJÆLP - manden keder sig

Indlæg af frau Er » 16.02.2011 23:09:12

Det lyder måske lidt mærkeligt, men da min tyrkiske mand kom til dk for 1 1/2 år siden, besøgte vi alle pizzarier i omegnen.. jeg tjekkede ud hvor de talet tyrkisk og så tog jeg ham med og lod ham bestille :) stille og roligt udviklede han sit netværk og hvis der er noget tyrkere er gode til, så er det at netværke.. derudover ligger der en tyrkisk cafe på Istedgade, den er lidt indspist men det kan da være at det er noget.. Der ligger en form for moske i valdemarsgade nr. 3 også på vesterbro, ved ikke rigtig om der er sociale arrangementer der, men man kan da prøve at kontakte dem..
Men mit bedste råd er at lade ham hænge ud i et tyrkisk pizzaria :D

Durmaz
Indlæg: 454
Tilmeldt: 27.11.2010 21:42:03
Geografisk sted: storkøbenhavn

Re: HJÆLP - manden keder sig

Indlæg af Durmaz » 17.02.2011 18:58:03

HAHA tjaaa det er sørme også hvad ejg har gjort vi har været i et par kiosker og pizzaria... :-) derudover har jeg smidt ham i den lokale fitness klub, hvilket jo både kan ende med at være til gavn ikke kun for ham men ogsa mig :lol:

keff
Indlæg: 497
Tilmeldt: 27.07.2007 20:04:42

Re: HJÆLP - manden keder sig

Indlæg af keff » 18.02.2011 13:44:24

Min kone gik i gratis skole inde i Rømersgade på Nørrebro,det er en indre missions kirke men der er folk af alle troesretninger og de missionere ikke overfor eleverne. Her gik hun indtil hun fik FS og hun fik to vendinder som hun stadig har.

Fleischer
Indlæg: 83
Tilmeldt: 23.01.2011 00:34:34

Re: HJÆLP - manden keder sig

Indlæg af Fleischer » 02.03.2011 18:21:19

Durmaz...
Jeg kan sende min mand ind til ham når han kommer herop forhåbenlig d. 15. april... For han kommer med garanti også til at kede sig :) Jeg bliver jo nød til at gå på arbejde, så dagene kan godt gå hen og blive lange..

Besvar