Dansk/egyptisk "klub"

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Sweetriver
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14.01.2011 19:34:46

Re: Dansk/egyptisk "klub"

Indlæg af Sweetriver » 12.02.2011 11:15:59

Hej Jer herinde i den Egyptiske klub (som jeg stadig håber eksisterer)

Jeg her en egyptisk kæreste, og vi har planlagt at vi vil giftes. Til det skal han jo bl.a. have en civilatest på at han er sigle. Hvordan har I gjort, når i skulle fremskaffe en sådan? Er en legaliseret kopi af hans Egyptiske ID nok? Der står jo at han er single. Hvad her i gjort?
Vi vil blive rigtige glad for nogle anbefalinger!

Ønsker jer alle en dejlig weekend

Hilsen
Sweetriver

Åh Marie a vil hjem
Indlæg: 37
Tilmeldt: 03.03.2009 16:41:11

Re: Dansk/egyptisk "klub"

Indlæg af Åh Marie a vil hjem » 06.03.2011 22:49:29

Sweetriver skrev:Til det skal han jo bl.a. have en civilatest på at han er sigle. Hvordan har I gjort, når i skulle fremskaffe en sådan? Er en legaliseret kopi af hans Egyptiske ID nok? Der står jo at han er single.

Hejsa :)

Hans ID korts status er ingen garant for at han er single - der skal i på El Shar El Akary, som er justistministeret, der vil sammenholde hans idkort med de optegnelser de har på hans civilstand, hvorpå i kan få en certificeret erklæring på hans civilstand.

Efter i er blevet gift går i på El Sgal El Madany, hvor din mand så kan få lavet et nyt ID kort med status gift og dit navn i hans stregkode som hans hustru.

Held og lykke til :)
Åh Marie a vil hjem til dai

majkenz
Indlæg: 8
Tilmeldt: 03.05.2011 14:35:36

Re: Dansk/egyptisk "klub"

Indlæg af majkenz » 03.05.2011 14:46:39

hej.
jeg er ogsaa gift med en egyptisk mand. Vi har nu boet i Damark i et halvt aar og venter paa svar om familiesammenfoering. Vi er 29 og 36 aar og skal snart flytte til jylland

Besvar