Søger arbejde

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Nunu86
Indlæg: 20
Tilmeldt: 05.09.2007 01:34:47

Søger arbejde

Indlæg af Nunu86 » 05.09.2007 01:41:57

Hej

Jeg har en familie medlem som er italiensk statsborge er gern vil flytte til Danmark for at arbejde, han kan desværre ikke dansk og derfor fik jeg rigtig svært ve at lede efter job til ham, så kender i en arbejdsplads hvor man godt kan arbejde selvom man ikke er dansk talende eller et link må i meget gerne skrive til mig.. Det vil være en stor hjælp.. På fohånden tak..

Thedaneviking
Indlæg: 4
Tilmeldt: 11.10.2007 16:16:33
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Lige en ide

Indlæg af Thedaneviking » 03.11.2007 10:47:16

Hej Nunu86

Jeg er lige kommet i tænke om, at jeg for en del år siden arbejdede som pizzabud på et lokalt pizzaria.

Ejeren var italiener og konen var dansk.

Måske kunne det være en ide, at kontakte en italiensk pizzaria for at høre om de kender nogle der kunne hjælpe?

Mange gange har en herboende landsmand mange forbindelser og kontakter.

Bare en ide.

Held og lykke

Thedaneviking
Married with a russian woman and a newborn baby. OT just come. We are very happy.

chris
Indlæg: 89
Tilmeldt: 13.06.2007 11:07:28

Re: Søger arbejde

Indlæg af chris » 07.11.2007 22:17:39

Nunu86 skrev:Hej

Jeg har en familie medlem som er italiensk statsborge er gern vil flytte til Danmark for at arbejde, han kan desværre ikke dansk og derfor fik jeg rigtig svært ve at lede efter job til ham, så kender i en arbejdsplads hvor man godt kan arbejde selvom man ikke er dansk talende eller et link må i meget gerne skrive til mig.. Det vil være en stor hjælp.. På fohånden tak..
Hej jeg kan godt hjælpe

har lige haft fat i et dansk firma der bruger udlandsk arbejdskraft fra eu, som italien er med i. det hedder scan staff og har mange polske arbejder. de kræver kun at man kan noget engelsk men gå ind på deres websted der er www.scan-staff.dk så kan du/I blive meget klogere. desværrer kan os der har udlandsk ægtefæller her i sverige ikke bruge det da vores udlandske ægtefælle kun har arbejdstilladelse her i sverige. men jer fra dk kan godt og alle med anden eu baggrund

håber at det var en hjælp

Christina Bonita

kamilla_S
Indlæg: 3
Tilmeldt: 15.02.2009 13:29:59

Indlæg af kamilla_S » 16.02.2009 14:49:37

jeg vil lige sige hvid der nu er andre der kigger her in og læser dette at firmaet ikke længer er det samme og du er kun med it nu... de rekuter helst ikke folk fra udlandet....
:)

Solsikke
Indlæg: 76
Tilmeldt: 16.12.2007 19:16:08
Geografisk sted: Malmö

Indlæg af Solsikke » 17.02.2009 13:58:26

I kunne jo prøve at henvende jer til dem der ejer Bottega restauranterne, der vist ikke mange ittalienske ansatte men jeg ved at ejerne er italienere og vældig flinke så det kunne jo være de kunne hjælpe eller kedte nogen spm kendte nogen
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt

Besvar