Det her ser godt nok svært ud...

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
kamilla_S
Indlæg: 3
Tilmeldt: 15.02.2009 13:29:59

Det her ser godt nok svært ud...

Indlæg af kamilla_S » 15.02.2009 18:15:20

hey all jeg er faldet dybt og inderlift for den her fyr... han kommer fra england og har erfaring som Engineering Designer... han har et godt job o.s.v men så begyndte vi at snakke sammen... det er sådan jeg har en datter på 2 år så jeg kan ikke bare forlade landet for så vil hendes far tage hende... så han snakker om at flytte til mig... Nu prøver jeg så at finde ud af hvordan det kan lade sig gøre... jeg må godt nok at det gør ondt i maven nu... har sidet her og læst frem og tilbage... der kom flere løse ender en der kom en som jeg kunne hive fat i for at finde mulighederen... er der en eller anden her ind jeg kan snakke med der måske kan fortælle mig hvilken ende jeg starter med... bare en hvor jeg kan holde lidt fast i og se hvad der skal gøres hvilke mulighede der er o.s.v.....????

plz hjælp mig...

hilsen kamilla :roll:

skaanebo
Indlæg: 12137
Tilmeldt: 09.06.2007 19:00:10

Indlæg af skaanebo » 15.02.2009 22:08:38

Hvis han er britisk statsborger må han gerne bo i Danmark, forudsat at han kan klare sig selv økonomisk ved enten at arbejde eller råde over en tilstrækkelig stor formue, så det burde da ikke være noget problem. Det er langt sværere for folk, der kommer fra lande uden for EU/EØS.

kamilla_S
Indlæg: 3
Tilmeldt: 15.02.2009 13:29:59

Indlæg af kamilla_S » 16.02.2009 08:50:37

ej hvor super.... er det virklige så heldigt og let... dejligt...

:lol:

men skal stadig nok holdeøje med siden og lave underskrifter til alle dem der har brug for det.... :P

Kim P. Nyberg
Indlæg: 3100
Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Kim P. Nyberg » 21.02.2009 21:29:44

kamilla,

Ja, det er i grunden ikke sværere, end at rykke fra København til Ringkøbing (bare for at lave en sammenligning). Der er nemlig fri bevægelighed indenfor EU, så han skal bare søge om et EU-opholdskort, som gælder i fem år ad gangen, og ringe efter en flyttebil. Så er den i vinkel.
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser

Besvar