Ring super billigt og super nemt+100 gratis sms'er hver mdr.

Her kan du som Forum-medlem skrive til de andre medlemmer om sociale arrangementer, søge efter venner, gode idéer m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

fynbo
Indlæg: 7
Tilmeldt: 18.03.2009 14:32:16
Geografisk sted: danmark, Fyn

billig telefoni

Indlæg af fynbo » 28.04.2009 12:31:22

jamen dog:

jeg ar en kæreste på philippinerne som jeg taler med jævnligt (måske lidt for meget, he he), i staten gik jeg ned på posthuset og købte et asian card som jeg så kunne ringe på men der var den fejl at der skulle indtastes 16 cifre før samtalen gik igennem, med den kunne jeg tale med hende i ca. 45 min. for 100,- kr.

men...

gå ind på hjemmesiden. www.lebara.dk der kan i se hvor meget de vil have for samtaler til udlandet og de er overkommelige.

jeg selv taler med min pige i 71 min for 100,- kr det er 1.39 kr i min.
det kræver bare at man køber et lebara simkort, går ind på hjemmesiden og anmoder om en kode, som man får med posten et par dage efter og så kan selv fylde på efter behov.

:D

M.v.h.

Fynbo

Kim P. Nyberg
Indlæg: 3100
Tilmeldt: 02.02.2009 11:41:42
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Kim P. Nyberg » 29.04.2009 02:53:02

Når vi ævler-bævler med den pukkelryggede på Filippinerne, bruger vi fortrinsvis Skype. Når vi sms'er bruger vi et gratis program, der hedder Chikka. Med det koster det os intet at sende sms til en filippinsk mobil.

Vil heller ikke købe et super billigt taletidskort i en kiosk. Dog har jeg gode erfaringer med GlobalOne's kort, som bl.a. kan købes på posthuset og nogle tankstationer.
Seniorrådgiver i Ægteskab Uden Grænser

MizDixie
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19.10.2008 19:52:26
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af MizDixie » 05.05.2009 18:28:28

Jeg har hidtil brugt Smart Travel telekortet fra telenordic. Men tror da bestemt at jeg lige skal have kigget på nogle af de selvskaber i skriver om her - ringer til tyrkiet for 1.80 i min. men kan da se nogle er meget billigere.

Det kan jo hurtigt godt løbe op.

Er der nogen der ved om de måske har samme slags tilbud i tyrkiet, for min kæreste mener ikke de har den mulighed.

Mvh Charlotte
♥ together forever we shall be, never apart, maybe in distance, but not in the heart, I will love you always heart to heart ♥

swoop
Indlæg: 34
Tilmeldt: 25.04.2009 08:02:46
Geografisk sted: Malmö

Indlæg af swoop » 17.05.2009 10:46:42

iznl skrev:der er også www.ipipi.com det har jeg brugt meget...Ida
Tak for det iznl. Det er lige hvad jeg har søgt efter. Nem og enkel online SMS-løsning til udlandet. Skype er for ustabil til SMS, men fungerer dog perfekt for opkald til mobil, fastnet og video/voice.

Tak igen.

Kasper FC
Indlæg: 46
Tilmeldt: 24.05.2009 03:43:20

Re: Ring super billigt og super nemt+100 gratis sms'er hver mdr.

Indlæg af Kasper FC » 02.08.2009 14:25:54

Den billigste Voip udbyder for mig er Actionvoip. Der bliver du afregnet pr minut.

Jeg ringer for 0.03 euro cent i minuttet. Det eneste det kræver er et headset plus en computer og internet.

Hvis man ringer til fastnet når man ringer kan man også få 120 gratis dage til mange lande.

www.actionvoip.com

LilleMus
Indlæg: 5
Tilmeldt: 02.08.2009 12:23:03

Re: Ring super billigt og super nemt+100 gratis sms'er hver mdr.

Indlæg af LilleMus » 14.08.2009 09:25:31

Det findes rigtig mange programmer, der kan bruges. Prisen kan varieres lidt.
Jeg bruger Internetcalls.com eller Skype.
Her er en list over de tlf. udbyder:
http://backsla.sh/betamax

Elizabeth Nuñez
Indlæg: 1
Tilmeldt: 31.08.2009 22:35:24
Geografisk sted: Danmark/Cuba

Re: Ring super billigt og super nemt+100 gratis sms'er hver mdr.

Indlæg af Elizabeth Nuñez » 31.08.2009 22:48:33

Er der bogen der kender nogle gode telekort/selskaber.. hvad som helst, hvor man kan ringe billigt til Cuba. Min mands familie bor der, og alle steder vi har tjekket koster det minimum 7 kr i minuttet, både skype, lebara ja you name it. Det er jo lidt trist han ikke så ofte kan tale med hans familie.. :)

fundiver199
Indlæg: 15458
Tilmeldt: 15.07.2008 15:58:34

Re: Ring super billigt og super nemt+100 gratis sms'er hver mdr.

Indlæg af fundiver199 » 01.09.2009 06:50:19

Når det er dyrt alle steder, så hænger det nok sammen med, at de cubanske teleselskaber tager en høj pris for at sælge deres båndbredde videre til udenlandske selskaber. Og det er der jo ikke rigtigt noget, som hverken I eller teleselskaberne kan gøre ved.

Cuba har jo ikke en fri markedsøkonomi, og mangler derfor den konkurrence mellem forskellige operatører, som sikrer mere rimelige priser de fleste andre steder. Måske ønsker den kommunistiske regering heller ikke, at deres borgere taler alt for meget med folk, som bor i udlandet, det kunne man også forestille sig.

Så der er ingen anden løsning, end at jeres familie må snakke via en bredbånds internetforbindelse, hvis de vil ringe til Danmark.

Hos www.voipcheap.com kan man ringe til Cuba for cirka 5 kroner i minuttet, men det er jo stadig ikke billigt nok til, at det på nogen måde er interessant.

Har familien først fået en bredbånds internetforbindelse, så er mulighederne til gengæld nærmest uendelige. Dels kan familien jo så snakke fra PC`en i en headset via programmer som Skype og Messenger.

Men hvis man investerer omkring 600 kroner i en lille kvadratisk VoIP-boks og en ganske almindelig telefon, så kan de også få et dansk IP-telefonnummer, og herefter kan man så ringe til hinanden fuldstændig som om, de sad i Danmark.

Der er masser af danske firmaer, der tilbyder IP-telefoni, men selv bruger jeg det her:

www.viptel.dk

speechsupply
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21.03.2024 15:04:20

Re: Ring super billigt og super nemt+100 gratis sms'er hver mdr.

Indlæg af speechsupply » 21.03.2024 15:07:51

Puster lige til gløderne her. Faldt over det, da en ven omtalte problemstillingen og linkede til den her post.
Der findes rigtig mange løsninger selv her i 2024, og whatsApp virker mega godt når vi er ude og rejse.
Mange lokale bruger det, så man kommer nemt omkring div. dyre løsninger og frygten for uoverskuelige regninger.
Der hvor jeg tidligere arbejdede, brugte vi https://alco.dk/phonesystem/ og det virkede super.
Selvfølgelig ikke gratis men klart blandt de billigste løsninger for mindre og større virksomheder. 8)

Besvar