Facebook / YouTube show angående Filippinerne og hvordan livet i asien er.

Her kan du skrive om/søge information om alt mellem himmel og jord, som ikke er dækket af de andre fora her på siden.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
tildentredjeverden
Indlæg: 1
Tilmeldt: 01.04.2016 10:53:15

Facebook / YouTube show angående Filippinerne og hvordan livet i asien er.

Indlæg af tildentredjeverden » 01.04.2016 11:08:18

Hej med alle jer. :)
Jeg hedder Michael og kommer oprindeligt fra Herning.
Igennem det sidste 1.5 år har jeg boet i Filippinerne med min forlovede, da vi ikke kan komme til Danmark på grund af reglerne for familiesammenføring. Under mit ophold er jeg blevet forelsket i landet og det har ledt mig til noget helt nyt.

En dag slog det mig at de fleste danskere ikke kender noget til Filippinerne og hvad landet egentligt gemmer på af rejsemål, kultur-oplevelser osv. Det synes jeg er synd. Holdningen hos mange danskere i dag til Filippinerne, er at det er ukendt og derfor føler de fleste også at befolkningen er en flok krakkemutter.
Derfor har jeg oprettet en Facebook-side hvor jeg vil vise den danske befolkning hvordan mit liv i Asien er, vise dem madkulturen / spændende mad, sightseeing, forskellen på vores og deres kultur, hvor flinkt et folkefærd filippinere er. Det jeg håber på er, at komme ud til så mange danskere at der fremtidigt kan laves flere ferie-rejser til Filippinerne. Jeg har en vision om at hvis flere og flere kender til Filippinerne, vil det også automatisk blive nemmere for os danskere at tage koner og børn med til Danmark at bo, netop fordi det ikke er fremmed længere.

Måden i kan hjælpe mig på er ved, at like min Facebook side hvor jeg uploader videoer, opdateringer, billeder osv. På den måde kan jeg komme ud til flere mennesker i Danmark og dermed være med til at åbne øjnene op hos danskerne for hvad Filippinerne egentligt er for et sted samt vise frem af Asien.

Linket til min Facebook side er: http://www.facebook.com/tildentredjeverden

Jeg håber i vil hjælpe mig i mit forsøg på at komme ud til den danske befolkning.
På forhånd mange tak for jeres like! Og har i spørgsmål er i mere end velkommen til at skrive til mig på min side.

Mange hilsner:
Michael
- Til Den Tredje Verden

Besvar