Del af hus udlejes i smukke Landskrona

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
hanna
Indlæg: 44
Tilmeldt: 27.10.2009 18:27:17

Del af hus udlejes i smukke Landskrona

Indlæg af hanna » 20.02.2016 12:35:00

Hej alle

Vi lejer 2 værelser ud i vores skønne hus i Landskrona. De er ca. 12 og 15 m2 og fordelt i 2 plan, det ene fungerer som stue med åben adgang til trappen. Det andet er i stueplan med dør. Rummene er delvist møbleret. I har jeres eget badeværelse, og vi deler køkkenet (stort med madplads) og vaskerum (som ligger i jeres del af huset).

Huset er bygget af 2 separate bygninger, hvor køkkenet binder dem sammen. Hver bygning har sin egen indgang, hvilket vil sige at I kan komme ind i jeres del uden at gå igennem vores. Der er både lille forhave, baghave og gårdhave til huset. Huset er ikke-ryger, men hvis I er rygere er gårdhaven hyggelig. :)
Vi lejer begge værelser ud inkl. alt (vask, internet, vand og varme) for 5000 skr/mdr.

Huset ligger meget centralt, men roligt. Ca 10 min. gåtur fra bymidten, og 10 min gåtur til vandet og det smukke kastel.

Transport: ca 5 min cykel til stationen, 30 min til Malmö, 1.05 med direkte tog til København.

Udlejningsperiode: 15 marts - 15 juni (evt. med mulighed for forlængning).

Rummene har været udlejet til et andet par, men som har været heldige at finde egen lejlighed i Landskrona, og derfor flytter videre. Så rummene kan være startskud til at finde egen lejlighed i Landskrona.

Vi er et dansk/tyrkisk par, som selv flyttede til Sverige for knap 6 år siden. Min mand arbejder i Malmö, og jeg pendler til København. Vi havde en hård start, svært ved at finde bolig i Malmö, og var igennem et par dårlige "bofællesskaber" før vi fandt vores eget. Vi vil derfor gerne hjælpe andre med at få en bedre start end vi fik.

Skriv hvis du/I har flere spørgsmål.

Besvar