Bytte Lejlighed/ Apartment Exchange - København - Malmö/ Leje Lejlighed/ Rent Apartment in Malmö

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
maymann
Indlæg: 3
Tilmeldt: 10.04.2015 03:32:50

Bytte Lejlighed/ Apartment Exchange - København - Malmö/ Leje Lejlighed/ Rent Apartment in Malmö

Indlæg af maymann » 06.09.2015 10:03:59

Hey everyone,
My wife (Danish) and I (Australian) are looking to move to Malmo from Copenhagen ASAP.
I am 30 and have recently graduated from law school and my wife is 28 and works full time in a hotel in the city.
We currently live in a cozy 2 bedroom apartment in Amager, about an 18 minute bike ride south of Copenhagen city.
We would be willing to exchange this apartment for one in Malmo, or alternatively, rent an apartment in Malmo for under 6,000SEK.
If you're interested, please send me a message and I can send you more info/ pics.
Thanks in advance,
Nic & Tanja

Hej alle,
Min kone (dansk) og jeg (australsk) søger at flytte til Malmø fra København ASAP.
Jeg er 30 år og har for nylig uddannet fra jurastudiet, og min kone er 28 år og arbejder fuld tid på et hotel i byen.
Vi bor i en hyggelig 2v lejlighed på Amager, om en 18 minutters cykeltur syd for centrum.
Vi kan udveksle denne lejlighed til en i Malmø, eller alternativt leje en lejlighed i Malmø i henhold 6,000SEK.
Hvis du er interesseret, så send mig en besked, og jeg kan sende dig mere info / billeder.
Tak på forhånd,
Nic og Tanja

onelove
Indlæg: 66
Tilmeldt: 18.04.2011 10:14:48

Re: Bytte Lejlighed/ Apartment Exchange - København - Malmö/ Leje Lejlighed/ Rent Apartment in Malmö

Indlæg af onelove » 12.10.2015 10:39:39

Hey guys,

Just wanted to give you a tip that worked for us when we were looking for a place in Malmö.
Make an add for Blocket (swedish version of DBA) where you put a normal picture of you, a short description of who you are and what you are looking for. We payed a bit extra for the add to stay on top after a week, but several people called, and we did find a place this way.
Just a tip. :)
Good luck!

Besvar