Lejlighed til fremleje i Landskrona

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Per Vedel Jensen
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24.07.2015 16:35:05

Lejlighed til fremleje i Landskrona

Indlæg af Per Vedel Jensen » 24.07.2015 17:49:31

Centralt beliggende stor 2. v. lejlighed på 58 m2 med stor sydvent altan til leje i Landskrona. Såvel stue som soveværelse er nymalet og altandøren samt vinduet i stuen er udskiftet pr. 1. maj. Som overalt i Sverige er der adgang til gratis vaskemaskine og tørretumbler i bygningen.
Huslejen inkl. elektricitet og internet er 5000 SEK ~ 3960 DKK. Lejligheden kan overtages 1./15. august eller 1. september.

Lejligheden var min og min kones startlejlighed, da vi flyttede til Sverige, senere boede min søn og hans kone fra Sydamerika i lejligheden.

Afstanden fra lejligheden til Rådhuspladsen i København er 86 km, med tog tager turen fra Landskrona station til København H 1 time og 5 min.

Du/I er velkomne til at kontakte mig på +46 736 22 78 86 eller på min mail per.vedel.jensen@gmail.com

Mede venlig hilsen
Per og Ala

hanna
Indlæg: 44
Tilmeldt: 27.10.2009 18:27:17

Re: Lejlighed til fremleje i Landskrona

Indlæg af hanna » 04.08.2015 10:45:29

Hejsa

Jeg har set din annonce ang. lejlighed i Landskrona. Jeg skriver dog til dig for at høre om du kan dele dine erfaringer med at bo i Landskrona, og med at pendle mellem landskrona og københavn. Min mand og jeg har boet i Trelleborg, og også i Malmö, og leder nu efter at købe et hus. Jeg arbejder i København og han i Malmø. Vi har kigget på Landskrona, da det ser ud til at vi kan finde noget billigere end i Malmø. Jeg er dog bekymret for transporten. Hvordan har du oplevet at bo der?

Jeg overvejer om vi skal starte med at leje noget, og få en fornemmelse for hvordan det er at bo der først. Så muligvis kan jeg være interesseret i jeres lejlighed, såfremt den stadig er ledig.

Jeg håber at du kan hjælpe mig.

Mvh
Sara

AsmaaF
Indlæg: 25
Tilmeldt: 03.04.2013 20:47:41

Re: Lejlighed til fremleje i Landskrona

Indlæg af AsmaaF » 08.08.2015 18:07:23

Har netop sendt dig en mail, mvh :)

sima
Indlæg: 53
Tilmeldt: 09.04.2015 19:03:01

Re: Lejlighed til fremleje i Landskrona

Indlæg af sima » 25.09.2015 14:32:43

hej :) Er lejligheden stadigvæk ledige? Jeg har sendt en mail.

Besvar