Værelse til leje i Landskrona

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
EyeDo
Indlæg: 44
Tilmeldt: 30.10.2011 15:47:29

Værelse til leje i Landskrona

Indlæg af EyeDo » 01.02.2013 13:27:15

Hej,

Min mand og jeg har et værelse til leje i vores lejlighed til en enkeltperson eller et par der er glade for mennesker og samvær :-) Det udlejes snarest muligt, gerne pr. 15. februar/1.marts.

Det er en to-værelses lejlighed med stort delevenligt spisekøkken (2 sæt køl/frys og plads til spisebord) og fælles badeværelse med badekar.

Værelset er ca 15 kvm (måske lidt mere, det er taget på øjemål) og hele lejligheden er 68 kvm. Værelset koster 3000 SEK pr måned alt inkl (vand, varme, el og internet med fri vask i kælderen) hvis en enkelt person lejer det. Hvis i er et par koster den 3500 SEK pr. måned og et separat "walk-in-closet" tilbydes så i tillæg til værelset.

Vi har ubegrænset førstehåndsleje og kan tilbyde regulær kontrakt som indeboende. Derfor er du/i også meget velkomne til at flytte folkeregister til adressen.

Skriv gerne en mail til mig på: idahannibrandt@yahoo.dk hvis du/i er interesseret.

Med venlig hilsen

Ida

EyeDo
Indlæg: 44
Tilmeldt: 30.10.2011 15:47:29

Re: Værelse til leje i Landskrona

Indlæg af EyeDo » 08.02.2013 20:29:33

Værelset er stadig til leje!

Henrik S
Indlæg: 154
Tilmeldt: 01.06.2009 18:02:11

Re: Værelse til leje i Landskrona

Indlæg af Henrik S » 13.02.2013 20:44:04

Hej Ida

Det er ikke for at skuffe dig, men jeg tror du må ned i et helt andet prisleje for at leje værelse ud i Landskrona.
Man kan få en hel lejlighed for den pris du tager, og ventelisterne er ikke lange her.

Venlig hilsen
Henrik

EyeDo
Indlæg: 44
Tilmeldt: 30.10.2011 15:47:29

Re: Værelse til leje i Landskrona

Indlæg af EyeDo » 19.02.2013 21:35:29

Henrik S skrev:Hej Ida

Det er ikke for at skuffe dig, men jeg tror du må ned i et helt andet prisleje for at leje værelse ud i Landskrona.
Man kan få en hel lejlighed for den pris du tager, og ventelisterne er ikke lange her.

Venlig hilsen
Henrik
Hej Henrik!

Tak for besked - Det er selvfølgelig helt iorden at du skriver :-) Det er en balance og værelses-prisen er såmænd reel nok, halvdelen af huslejen med forbrug indregnet! Hvis vi skulle gå ned i leje-indtægt tror jeg vi foretrækker at have hele lejligheden selv - Yes, I know, luksus, men nu er der ikke længe til vi forhåbentligt flytter!!!

:-)

Besvar