hvor langt kan hun gå

Her kan skrive om din egen historie og/eller skæbne, og læse andres oplevelser m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Afrika
Indlæg: 49
Tilmeldt: 25.10.2008 19:52:55

hvor langt kan hun gå

Indlæg af Afrika » 25.06.2012 01:08:29

Hej, så er det slut mellem mig og min kone(trode jeg),

Efter 5 år gennem helvede er det langt om længe slut mellem mig og min kone(trode jeg). Historen starter med at jeg bliver gift med min kone og hun er klar over at når jeg engang fåpr min pension jeg vil flytte til Afrika, og da langt om længe jeg får tilkendt min pension har vi alleredde fået os en søn(skønt), i den tid hu var gravid kommer hun her til Dk og bliver indtil hun føder, hun har endnu ikke ophold tilladels(men det skal vi jo ikke bruge) idet vi jo skal bo i Afrika(trode jeg) da vores søn fylder 5 måneder og jeg ser at problemmet bliver være og være, beslutter jeg sammen med hende at tage til afrika og starte vores tilværelse (trode jeg).

Vi flyttede her ned(Afrika) i 2009 og siden har det været et helvede, i 2010 kom hun tilbage til dk meg den løfte at det var slut med ønske om at bosat sig i denmark, så afsted gik det til DK for at føde vores andet søn, men der opholdt hun sig kun i 3 måneder med problemmer igen , og vi kom tilbage, nu med 2 drenge og nu blev problemet størrer.

Problemmet har været at min kone kun giftede sig med mig med det håb at hun ville kunne få perment ophold i Denmark, så i 2011 stak hun af til Denmark med vores to børn og prøvede lykken, men straks blev hun informeret at hvis hun ikke kontaktede mig så ville de sende hende ud af lande tilbage til afrika. Så mens jeg rendte rundt her i afrika og ledte efter mine børn stod hun altså i Denmark.

Jeg tog så tilbage til denmark for at redde situationen, og vi blev enig om at hun skulle give mig fuldt forældre myndighed for at hun ikke kunne lave dette nr igen, vi fik udfyldt de nødvendige papir(trode jeg) og vi tog tilbage til afrika, men nu med stømre problem end ventet nu var hun begyndt at tæske børnnen foran mig for at hidsig mig op, eller hvis ikke det så startede hun et slagsmål fo an dem, men ingen af de ting hjalp på situationen idet jeg ikke faldt i, men snare gik det ud over børnenne, jeg tog så godt af dem som jeg nu kunne(Verdens Bedste Far),

Men for at få fred søgte hun om skillsmisse i oktober 2011 (her i afrika)men fortød og flytte tilbage med børnenne(hun var endnu engang stukket af med børnnene.

Nu trode vi alle at hun nu vil komme ned til jorden, man ak, problemmet blev være, så il hun gerne til udlandet(tyskland) og bo ulovligt(fedt for mig og børnenne(trode jeg) så jeg modvillig gav hende et invitation brev og hun rejste så afsted, men det varede kun 3 måneder kom hun tilbage til afrika hvor mig og børnenne var og kom og truede mig med kniv(prøvede og stikke mig ned) og stak så af med børnenne igen.

Nu er hun forsvundet men er stadige i landet men har ikke set min børn men jeg tror at hun planlægger at stikke af med dem til Tyskland og bruge dem til at få ophold,,, får det ikke snart en ende..........de børn er så meget medtaget af hendes behanlinger og jeg ved ikke hvad jeg kan gøre, nogen der har en god ide... eller hvad gør man i dette situation, det må stoppes børnenne har dansk pas og er ikke ret gamle men hun bruger dem som et værktøj......

Hilsen den ulykkelige far til 2 dejlige drenge

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: hvor langt kan hun gå

Indlæg af mh1 » 25.06.2012 09:36:52

Er du en troll? Jeg gider ikke svare på dine indlæg mere.
mh
Rådgiver for ÆUG

soreng
Indlæg: 1474
Tilmeldt: 27.07.2011 09:17:17

Re: hvor langt kan hun gå

Indlæg af soreng » 25.06.2012 09:38:45

Hvem har passene?
Hvis du har børnenes pas, så kan hun ikke rejse så langt med dem. Hvis hun har passene så burde du da kunne kontakte det nærmeste danske konsulat eller ambassade, og få udstedt et rejseforbud på børnene, og især hvis du har den fulde forældremyndighed. Så vil hun blive stoppet hvis hun forsøger at rejse med dem.

Og hvis du snakker med hende på et tidspunkt, så prøv at fortælle hende at man ikke kan opnå opholdstilladelse i noget Schengenland ved at bruge kidnappede børn som reference, ligegyldigt hvilket statsborgerskab de så måtte have. :?

mh1
Indlæg: 10609
Tilmeldt: 25.09.2007 11:20:33
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: hvor langt kan hun gå

Indlæg af mh1 » 25.06.2012 10:43:22

@ soreng, prøv at søge på Afrika's indlæg, så vil du se at der allerede er afgivet adskillige svar på præcis den samme problemfremstilling. Jeg tror, det er en der keder sig og vil se, hvor mange velmenende menneskers tid han/hun kan spilde.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar