Så kan der ikke være langt igen! :)

Her kan skrive om din egen historie og/eller skæbne, og læse andres oplevelser m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
S.Francis
Geografisk sted: Næstved - Danmark

Så kan der ikke være langt igen! :)

Indlæg af S.Francis » 10.06.2007 11:49:43

Hej alle..

Ja, som Jeanne selv skriver - så er alle vores sager jo kørt videre i mellemtiden. Mens hjemmesiden er blevet færdiggjort, er der også sket lidt ting i vores sag......

Her sidst i maj, modtog vi så brevet - om sikkerhedsstillelse. Og samme dag ringede jeg så til min bankrådgiver, som jeg allerede havde lavet en aftale med omkring bankgarantien - 2 dage efter gik vi så op og fik sat processen igang. 4 arbejdsdage efter, var papirerne klar - og vi afleverede dem på kommunen... som underskrev dem 2 dage efter - og nu ligger de hos US :D Inden papirerne var sendt afsted til US, talte jeg med vores sagsbehandler i US - fin fyr. Han sagde, at så snart de havde modtaget papirerne fra kommunen, ville min mand modtaget sin opholdstilladelse efter ca. 3 uger.

Vi synes bare det er helt vidlt - vi var faktisk på vej til Sverige i december mdr. da vi ikke mente vi kunne få opholdstilladelse, pga. alle de historier man har hørt. Vi havde derfor valgt Sverige-løsningen. Men vi valgte at tag chancen i Danmark, da vi blev brændt af, af en udlejer i Malmø.... Og nu kan vi se resultatet af det!! Selve behandlingstiden har kun taget ca. 1 mdr., til vi fik brevet om sikkerhedsstillelsen.

Nåh, men I hører jo nok nærmere, den dag vi modtager selve opholdstilladelsen.. :wink:

Fortsat god søndag - super skønt, at hjemmesiden er oppe at køre igen!!

Mvh. Stine
Alt i denne verden kan lade sig gøre - bare tro på det!!

ABJ78

Indlæg af ABJ78 » 12.06.2007 05:41:14

Hej Stine.
Tillykke med den overordentlig hurtige sagsbehandling - godt I ikke drog til Sverige! Held og lykke fremover.

Jeanne
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Jeanne » 13.06.2007 19:50:17

Hej

Tilykke med det, det er dejligt at høre at der er nogen der får en tilfredsstillende sagsbehandling.
Du må endelig holde os underrettet om hvornår i får brevet fra dem, for US har nogenlunde samtidig med jeres garanti fået vores (vores er skrevet ind hos US den 1/6).

knus jeanne

Besvar