En stor tak til alle.

Her kan skrive om din egen historie og/eller skæbne, og læse andres oplevelser m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Keruberne
Indlæg: 16
Tilmeldt: 11.02.2009 06:00:04
Geografisk sted: Sverige

En stor tak til alle.

Indlæg af Keruberne » 18.03.2010 21:44:08

Vil starte med at takke alle som gav svar på mine spørgsmål omkring Sverige løsningen.
Mig og min kone var på Migrationsverket i Göteborg i dag. Vi godt nok noget trætte efter man først fik samlet hende op fra lufthavnen i går og var sent inde ved hotellet.
Men kort og godt, så gik vi in på verket og sad og ventede i ca 45min inden det var vores nummer det blinkede på displayet. Vi gik så ind til den rare dame og afleverede ansøgningen, samt alle diverse papirer og kopier af vielses attest og notar oversættelse af samme. Der efter ville hun så gå over og snakke med en kollega om der var mere hun skulle bruge. Hun kom tilbage og bad og gå ud og sæte os igen, så ville vi blive kaldt op igen. Så ca 30min senere blev min kones navn så råbt op. Vi gik igen ind til skranken og der sagde en anden dame så at Opholdskortet var godkendt og vi fik et papir hvor der stod at det var blevet godkendt og at det rigtige kort ville komme med posten.
En bedre bryllupsgave kan man ikke ønske sig når mig og konen kan fejre 1 års bryllupsdag i morgen den 19 marts.
SÅ igen en stor tak for hjælpen her inde på forum.

MVH
Johnny

krikris
Indlæg: 964
Tilmeldt: 10.02.2009 16:54:32
Geografisk sted: denmark

Re: En stor tak til alle.

Indlæg af krikris » 19.03.2010 06:38:36

Tillykke fra en anden EU løsning :) Håber i får en dejlig bryllupsdag :D

Besvar